Mieheni on sovinisti ja törkeäkäytöksinen
ihanasta perheenisästä on kuoriutunut sovinistisika ja vaimoaan pilkkaava moukka.
Joskus kun vaikka katsomme tv:tä ja ruudussa on naisia, hän saattaa tuhahtaa tyyliin "ämmät/akat..*jotain*". Jos meillä on erimielisyyksiä vaikka jostain aiheesta, hän saattaa kommentoida että "te ämmät ootte just tuollaisia...".
Lisäksi hän ei tykkää osoittaa minulle hellyyttä, vaan jos yritän mennä lähelle hän saattaa irvistää muka vitsinä. Hän tekee tuota jopa eskari-ikäisen lapsemme edessä.
Hän myös arvostelee kovin sanoin (MUKA VITSINÄ, EDELLEEN) ulkonäköäni. Että minulla on ällö vartalo, iso p*rse, jne... Ja jos suutun niin hän nauraa, että se oli vain vitsailua, höhöhöö.
Hän myös sanoo, että ei rakasta minua ja on yhdessä vain lasten takia. Toisaalta hän on muuten minulle ihan mukava eikä ainakaan haasta riitaa tahallisesti... Mutta nuo puheet satuttavat. Olen minäkin joskus rasittava: nalkutan ehdottomasti liikaa, tiedän sen. Ja olen joskus itsekäs ja laiska tekemään kotitöitä, myönnetään. Mies käyttäytyy ilkeästi kai osittain siksi, että hän tekee ehkä enemmän kotitöitä, ja käy töissä ja tuo rahan kotiin (minä olen äitiyslomalla ja saan vähän vähemmän rahaa).
Minua kuitenkin loukkaa tuo käytös liikaa. Vaikka en ole täydellinen, ei se silti ole ok. Varsinkin kun lapset sen näkevät ja ymmärtävät.
Tyttäremme saa isältään aivan vääränlaisen kuvan miehistä, ja pitää varmaan tuon sovinistin käytöstä normaalinakin... Mutta kun eihän naisia kuulu kohdella näin!!! :/
Anteeksi sekava kirjoitus, jos joku sai selvää ja voisi antaa neuvoja niin otetaan vastaan..
ps. Seksiä meillä on nykyään yhä harvemmin ja harvemmin, ehkä kerran 2 kk. Mies sanoo suoraan että ei halua, vaikka minulle kyllä kelpaisi. Eikö olekin normaalia?
Kommentit (4)
Eikö muka aiemmin ollut sovinisti? Silloin oli vain kivaa, kun oli perinteiset roolit?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:20"]
Eikös tässä ole klassiset piirteet, jotka johtavat pettämisen ja lopulta eroon. Miksi kestää tälläistä käytöstä, jos mies on sanonut, että on yhdessä vain lasten takia. Johan sanoit itsekin, että lapset oppivat vääränlainen käytösmallin. Vinkki: eroa, ennen kuin on liian myöhäistä. Paitsi, mieshän on muuten niin ihanan kultaisia. . .
[/quote]Pelkäsinkin että joku sanoo näin :(. Tämä on vaikeaa, sillä loppujen lopuksi minä yhä rakastan häntä, ja meillä sujuu arki ok.. Välillä yritän ottaa ongelmat puheeksi esim. kasvotusten tai kirjeellä (lasten läsnäollessa näistä ei voi puhua), ja hän kyllä tunnustaa ongelmat.. mutta sitten sama meininki jatkuu. Puheyhteys on kuitenkin hyvä, hän ei karkaa paikalta jos sanon asiasta. -ap
Eikös tässä ole klassiset piirteet, jotka johtavat pettämisen ja lopulta eroon. Miksi kestää tälläistä käytöstä, jos mies on sanonut, että on yhdessä vain lasten takia. Johan sanoit itsekin, että lapset oppivat vääränlainen käytösmallin. Vinkki: eroa, ennen kuin on liian myöhäistä. Paitsi, mieshän on muuten niin ihanan kultaisia. . .