Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset tuijottavat naapuruston pihoja?

Vierailija
11.07.2015 |

Yksi aamu tiellä käveli mummo ja olin lähdössä töihin. Katsoi tosi pitkään, samalla kun käveli. Meinasin huudahtaa, että oletko tulossa kahville vai mikä kiinnostaa? Naapurini usein katselee pihaamme omalta tontiltaan tai jos tulee kotiin. Ja kyllä huomaamme tämän ikkunoista. Että terveisiä sulle, sut on huomattu :)

Mistä johtuu tämä kyyläys tai tuijottaminen? Pihamme kuitenkin siisti, huoliteltu joten ei mitään romua täynnä :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lenkillä pysähdyin lukemaan lyhtypylvääseen kiinnitettyä ilmoitusta niin joku av-mamma sai hirveän raivokohtauksen pylvään takana olevalla pihalla :)

Vierailija
2/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän se onkin. Pihasi on siisti, sitä on kiva katsella. Saada vaikkapa istutusvinkkejä omaan pihaansa. Muiden pihoja on mukava katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, tekee vaan mieli tuijottaa :--)

Vierailija
4/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita omaan pihaan?

Vierailija
5/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ideoita omaan pihaansa? Ihailee kaunista pihaa? 

Vierailija
6/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on jotain kauniita kukkia, niin ehkä ihailee niitä. Tai sitten vain on erittäin utelias eikä tajua että tuijottaminen on outoa.

Vierailija
7/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita pihoja on kiva katsella, haittaako se? Ei ne siitä kulu. En kyllä katsele, jos pihalla on ihmisiä. 

Vierailija
8/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä käyn kävelyllä, totta kai mä katselen ihmisten pihoja! Ne on mielenkiintoisia. Saa vinkkejä omaankin pihaan. Kasvattakaa kunnon orapihlajat ympärille, jos niitä ei saa katsoa.

Vierailija
9/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuijotan aina kaikkien pihoja. Se on kivaa. Vertailen omaan pihaan, paheksun, jos on kamalia pihoja ja ihastelen hienoja pihoja. Arvostelen ja innostun. Sellainen kyylä minä olen.

Vierailija
10/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselkaa netistä niitä pihanlaittoideoitanne, jos ei oma mielikuvitus riitä. Todella törkeetä kyylätä vieraiden ihmisten pihoihin.

Vierailija
11/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sen pihan aidata, jos ei halua että niitä joku ihailee. Kyllä jotkut niin tekeekin. 

Vierailija
12/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 17:33"]

Katselkaa netistä niitä pihanlaittoideoitanne, jos ei oma mielikuvitus riitä. Todella törkeetä kyylätä vieraiden ihmisten pihoihin.

[/quote]

No, muuta sinä Lappiin pikkutien päähän, niin ei ole ohikulkevia kyyliä lähettyvillä :D

Vierailija
13/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika! Just sen takia, teillä on kiva piha! Tunnustan, kävelyllä ollessani katselevani ihmisten pihoille. Olen kiinnostunut puutarhoista ja erilaisista tyleistä laittaa omaa pihaa. Ympärilleen katselemalla saa hyviä vinkkejä ja inspiraatiota, joita pelkät kuvat eivät voi tarjota. Olen pahoillani uteliaisuudestani, en minä pahalla kurki....

Vierailija
14/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt vähintään 2m korkea aita jos pihaanne ei saa katsoa. Luulin, että sitä vähän ylpeydellä monikin esittelee(jopa lehdissä asti). Täälläpäin muutama kiva ja hoidettu piha.Niitä katselen aina koiraa lenkittäessä.

Vierailija
15/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en toisten pihoille tuijottele. Kävellessä katselen vain eteenpäin ja leuka kohti rintaa.

Vierailija
16/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä loukkaannun, jos joku törkeesti kävelee ohi katsomatta ja kommentoimatta mun huippukukkapenkkejä. Harvoin sitä onneksi satuu. Ihmiset valokuvaavat itseään mun ruusuja vasten.

Vierailija
17/17 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laput silmillä ja sokeain opaskoira mukana lenkillä juuri tuon takia, kun on tooodella töööörkeetä tuijjottaa toisten hianoja pihoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän