Mitä syöt aamulla?
Kommentit (40)
Earl grey teetä, ja leipäviipaleen runsailla täytteillä (yl. Voi, kananmuna, kalkkuna, juusto, tomaatti, kurkku) ja beroccapore.
Useimmiten kaurapuuroa ja juomaksi vettä. Paras.
en mitään, juon kahvin. ensimmäinen tauko töissä on jo yhdeksältä joten syön silloin yleensä paahdetun kaura- tai ruisleivän juustosiivulla.
Yleensä kaurapuuroa, mustikoita tai mehukeittoa, joskus raejuustoa nakkaan mukaan, lasi rasvatonta maitoa.
Viikonloppuisin ja lomalla kaksi ruisleipää kinkulla / kalkkunalla + tomaattia ja iso muki teetä.
Arkiaamuisin 1 dl tattarihiutaleita maitoon keitettyinä ja iso muki teetä.
juon vain 2 kuppia kahvia, en syö mitään. töissä syön siinä 10.00 aikaan jotain pientä, esim avokadon tai pähkinöitä tai leivän.
Jos meen neljään aamulla töihin en syö mitään. Jos meen kuuteen niin syön ruisleivän, puuroa ja hedelmän. Sitten ei tarvitse töissä syödä lounasta vaan kahvi riittää.
Juon aamukahvin ja syön täyttävän lounaan. Siis aamulla.
Yleensä suuntaan vaan suoraan töihin koska tiedän että siellä mua odottaa ihana vanilijakahvi 8) rakastan mun työparia ♥
Hedelmäpommijugurttia ja muroja. Keksiä ja tuoremehua.
Kahvia ja tupakka, joskus suklaata/ pari keksiä/ croissant
Marjoja, kauraleseitä, rahkaa ja luonnonjogurttia sisältävän "puuron". Välillä kaurapuuroa, jos ei ole tullut käytyä kaupassa, joskus myös Realia avokadolla.
2 leipää juustolla ja kurkulla+Marli appelsiini&mango mehua. TAI semmonen "minuutin pikapuuro" puuroa mehukeitolla ja se mehu.
Pelkkä kahvi, joskus myös muroja.
Kotona juon kahvia, töissä kinkkumunakkaan ja kaurapuuroa mustikoilla. Ja lisää kahvia. Vapailla ollessa joskus jää väliin ja lounas on eka ateria.
En mitään. Usein jää lounaskin väliin, olen iltasyöjä.
Teen illalla jääkaappiin ns tuorepuuron kaurahiutaleista jugurtista jostain nesteestä ja chian siemenistä. Höystän aamulla sillä mitä kaapista löytyy. Vatsa kiittää.
Minulle paras aamiainen on maustamaton jogurtti maustettuna joko mustikoilla ja hunajalla tai jollain kotitekoisella hillolla. Tuo pitää nälän aina lounaaseen asti. Valitettavasti on aamuja, jolloin tulle syötyä jotain muuta tai jätettyä aamiainen väliin ja sen huomaa heti omassa olossa.
Yrtti teen juon sitten töissä yhdeksän maissa.
2 juustovoileipää, appelsiinituoremehua ja maitokahvin. Matkoja ym lukuunottamatta lähes poikkeuksetta näin.
Tänään söin ruisleivän ja pienen banaanin + vettä . Iha normaali safkaa