Nainen, pahastutko jos ystäväsi(nainen)laittaa alushousut kuivumaan patterillesi kun vietätte tyttöjeniltaa?
Jos ystävällä ei ole vaihtovaatteita mukana tarpeeksi. Mihin hänen tulisi pyykätyt alushousut laittaa kuivumaan?
Kommentit (17)
Patteri on ihan ok, kunhan ottaa pois alta siihen kiinnittämäni magneetit.
Siis jos jää yöksi ystävälle ja on pakko pestä pikkupyykkiä.
Ei osaa ottaa varapikkareita mukaan? Ei mulla ole yhtään noin tyhmää tuttua tai kaveria.
no toki,ettei nosta koko tavaraa siihen kuivumaan
Vierailija kirjoitti:
Siis jos jää yöksi ystävälle ja on pakko pestä pikkupyykkiä.
Eli illalla käynyt flaxi ja yöllä on pyykättävä vaakamambon jäljet pikkuhousuista pois ennen kotiin paluuta.
Kehottaisin laittamaan rättipatterille. Mutta ei siis haittaisi. Miksi haittaisi?
Ystävä voi ystävällisesti kysyä, mihin voi laittaa pikkarinsa kuivumaan.
Onko tää oikeastikin yleinen tilanne?
Ei haittaisi, hyvinhän ne siinä kuivuu.
Kannattaisi kysyä emännältä mihin kuivumaan tai mitä tekee.
Ymmärrän että niitä voi joutua pesemään jos sattunut joku "vahinko".
Varmaan ystätävvärellä on pyykkinaru tai pyykinkuivausteline joka mahtuu vessaan vaikka pystyasentoon. Tai jos on kuivausrumpu niin siihen.
Kai se haittaisi, tai pitäisin outona. Alusvaatteet tuskin ovat kovinkaan märät. Ei niitä märkyyden vuoksi vaihdeta vaan siksi, koska niihin kerääntyy hajuja ja bakteereja alapäästä. Ne taas eivät kuivattamalla häviä.
märät pukkarir emännän naamalle. kyllä ne siinö kuivuu. ja samalla toisaalla kastuu
Mun patteri ei ole lämmin, joten ihmettelisin. Mä itse ripustaisin vaikka henkariin kuivumaan.
Ei ole pattereita koko asunnossa, joten mahdoton ajatus. Pyykinkuivaustelineelle voisi laittaa.
Ja ihan heteronaisten ilta kyseessä.