Montaako ihmistä olet suudellut?
Kommentit (50)
Ehkä noin 30 kanssa on tullut pussailtua.
N38
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:22"]
alle 5 ... pannu yli 25:ttä. suuteleminen on paljon intiimimpää.
[/quote]Huorathan eivät anna asiakkaiden suutelevan. Harjoitatko tätä ammattia?
[/quote]
En harjoita. Suutelu ei vaan mielestäni kuulu irtoseksiin.
26 ihmistä on tullut suudeltua. Mukana sekä tyttöjä että poikia.
N16
7-10, noin puolet kavereitani. Yhden kanssa olen seurustellut ja nyt naimisissa hänen kanssaan. N27
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:22"] alle 5 ... pannu yli 25:ttä. suuteleminen on paljon intiimimpää. [/quote]Huorathan eivät anna asiakkaiden suutelevan. Harjoitatko tätä ammattia? [/quote] En harjoita. Suutelu ei vaan mielestäni kuulu irtoseksiin.
[/quote]
Irtoseksiä harrastaville suutelu on seksiä intiimimpää.
Itroseksiä harrastamattomille seksi on intiimimpää.
Kuutta. Tosin miehen kanssa olen ollut 26v joten aikaa on noista edellisistä. :D
Ei pysty millään sanomaan eksaktia lukua.. Arvioisin jotain 50-80 välillä. N21
Neljää miestä, sitten kaverimielessä muutamaa naispuolista
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:22"] alle 5 ... pannu yli 25:ttä. suuteleminen on paljon intiimimpää. [/quote]Huorathan eivät anna asiakkaiden suutelevan. Harjoitatko tätä ammattia? [/quote] En harjoita. Suutelu ei vaan mielestäni kuulu irtoseksiin.
[/quote]
Irtoseksiä harrastaville suutelu on seksiä intiimimpää.
Itroseksiä harrastamattomille seksi on intiimimpää.
[/quote]
Olen samaa mieltä t:kyseessä oleva
Noh, selvin päin ainoastaan kahta, molemmat olivat seurustelukumppaneita. Kännissä on tullut sitten pussailtua ehkä yhteensä kuutta ihmistä, ehkä enemmän, en muista. Todella harvoin kuitenkin semmosta sattuu eikä oo koskaan edennyt siitä mihinkään pidemmälle :D "kaveripusuja"
En ainuttakaan
Enkä tule koskaan suutelemaankaan
Sen verran montaa että ihmettelen ettei miksei jo herpes puhkea :D laskeminen on mahdotonta mutta veikkaan kans jotain 70-100...?
Avomiestäni ja kahta kaveria, eli kolmea. N21
Lukemattomia. Miehiä kymmenkuntaa, naisia en jaksa edes laskea. Olen homo ja jostain syystä naiset tahtovat aina pussailla kanssani. Mikäs siinä, pussailu on kivaa. :)