Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidaatko kauneuttasi ohjeiden mukaan?

Vierailija
23.02.2022 |

Jatkuvasti ilmestyy uusia ohjeita. Päänahalle kuorintaa, hiuksille naamioita. Iholle kuorintaa, hierontaa, naamioita, karvojenpoistoa ja kasvojumppaa. Puhdistusta, tuplapuhdistusta, virkistystä, seerumeita ja eri voiteita eri vuorokauden- ja vuodenaikoina. Kynsille viikottainen kynsihuolto lukuisine työviheineen.
-
Vartalolle samaa, plus treeniä, venyttelyä, hierontaa ja rusketusta.
-
Blääh. Olen täysin kyllästynyt. Jos noudattaisin edes viidesosaa ilmestyvistä kauneudenhoitoneuvoista, kauneudenhoioon kuluisi useita tunteja päivässä. Rahanmenosta puhumattakan.
-
Olen luoput kauneudenhoidosta lähes täysin. Käyn saunassa, peseydyn, rasvaan tarvittaessa kasvot ja kädet. Leikkaan kynteni, käyn kampaajalla tasoituttamassa hiusten latvat kerran vuodessa. Siinä kaikki. En koe olevani millään lailla ruma tai epäkelpo naiseksi. Teen suunnilleen saman kuin miehet oman ulkonäkönsä hyväksi ja se saa luvan riittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten aateliset eivät käytä meikkiä eivätkä varjää hiuksiaan.

Vierailija
2/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niveaa naamaan ja sillä siisti .Hyvä iho ,kaunis kokonaisuus.En millonkaan käytä maskeja enkä kovasti meikkaile ihoa . 

Muuten laitan kevyen meikin ihan oman itseni takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin puhtaudesta. Hoidan kasvojen ihoa. Leikkaan kynnet jne, välillä hiuksia tasoittelen. Yritän syödä terveellisesti ja juoda vettä.

Käyn kävelyllä ja treenailen jonkin verran lihaskuntoa, koska selkä kipeytyy. Mulla on samat tuotteet ( lähinnä lv tai erisan) vuodesta toiseen. Hoidan hampaat jne koetan hymyillä ja olla positiivinen. Nyt ostin joku aika sellaisen kasvorullan millä rullailen, muuten en haksahda näihin.

Vierailija
4/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman naaman vaatimusten mukaan hoidan. En seuraa mitään mainosmedioita, jotka kertoisivat mitä muka pitää tehdä.

Nuo uudet tuotteethan ovat vain samaan tarkoitukseen tehtyjä erilaisia aineita, joita uutuudenviehätyksellä ja kosmetiikka-FOMOlla myydään. Eihän kyse ole kuin puhdistamisesta, hoitamisesta ja kosteuttamisesta jollain omalle ihotyypille sopivalla aineella.

Vierailija
5/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Se voi olla että nuo tuplapuhdistukset toimii mutta mä en vaan jaksa niihin tuhlata aikaa tai rahaa.

Mut mä kyl pyrin ostamaan hiuksille kosteuttavia tuotteita koska mun hiukset on kuivat.

Vierailija
6/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen valaistunut tämän asian suhteen jo teini-iässä.

Ihmisen vartalo ihoineen on tehty sietämään kaikenlaista; aurinkoa, pakkasta, kosteutta, kuivuutta, ikääntymistä ja epäpuhtauksia. Sitä ei ole tehty kestämään suurta määrää puunausta, kuorimista, kemikaaleja ja hankausta. Et siis tarvitse talvipakkasia kestääksesi 5-vaiheista kasvojenhoitorutiinia, vaan ihon.

Itse käytän meikinpoistoainetta (jos olen meikannut) ja kosteusvoidetta suihkun jälkeen.

Vierailija
7/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oman naaman vaatimusten mukaan hoidan. En seuraa mitään mainosmedioita, jotka kertoisivat mitä muka pitää tehdä.

Nuo uudet tuotteethan ovat vain samaan tarkoitukseen tehtyjä erilaisia aineita, joita uutuudenviehätyksellä ja kosmetiikka-FOMOlla myydään. Eihän kyse ole kuin puhdistamisesta, hoitamisesta ja kosteuttamisesta jollain omalle ihotyypille sopivalla aineella.

Mielenkiintoinen sanavalinta tuo kosmetiikka-FOMO (fear of missing out). Pisti ajattelemaan että siitähän on lopulta kyse ihonhoitotuotteiden markkinoinnissa. Näytät kulahtaneelta keittiöpyyhkeeltä viimeistään keski-iässä, ellet nuoresta asti kuori, suojaa, puhdista, kosteuta, hauduta, rullaile, valohoida ja jumppavenyttele ihoasi.

/6

Vierailija
8/8 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luomushampoo, luomusaippua, luomukösivoide (toimii myös kasvovoiteena), hammasharja, hammastahna, dödö, sheiveri, hiusharja, fööni, pinsetit ja kynsileikkuri, siinä se. Enkä tiedä miten tämän nyt sit sanoisi mutta en ainakaan nyt kadu. Kaikenlaiset kuorinnat, pesuaineet uutteet ja rasvat voi unohtaa. Näytän ikäistäni nuoremmalta, en vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi