Kuka on nuorin ihminen jonka tiedät tehneen itsemurhan
Ja miten teki
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:11"]13v, juoksi junan eteen.
[/quote]
Missä päin? Tunnetaankohan sama tapaus? :(
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:59"]17v peruskoulun aikainen luokkakaveri ampui itsensä isänsä metsästysaseella.
Olen kyllä lukenut nuoremmista (jopa 10v ja alle), mutta en henk koht tunne. Tässä nuorin löytämäni, 6v: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1264617/Girl-6-sent-room-punishment-youngest-people-committed-suicide-US.html
[/quote]
Mullakin tää. Asuin sillon tossa maassa missä toi tapahtu ja tunsin ton.
Poika olisi täyttänyt 12 vuotta, hirtti itsensä ennen sitä. Tämä ihan hiljattain.
Asenteesta se on vaan kiinni! Nuokin kun olisivat vaan ottaneet itseään niskasta kiinni.
Ihmeellistä teiniangstia jonkun finnin takia hei.
T: henkisesti vahva menestyjä
tuttu kertoi tarinaa lapsuudenkaveristaan, joka olisiko ollut n. 7-vuotiaana lahjoitti kaikki lelunsa muille, ja myöhemmin tuttuni kuulemma näki kuinka tuo lapsi juoksi rekan alle odoteltuaan tienposkessa. tiedä sitten onko kuinka paljon todenperäisyyttä jutussa, oliko se sitten suunniteltua vai vahinko.
joskus 12-vuotiaana luokkakaverini yritti hirttäytyä mutta epäonnistui, tuli sitten hirveät jäljet kaulallaan lainaamaan minulta ja muilta kavereilta rahaa että pääsisi junalla pakoon ennenkuin äitinsä näkee ne.
13v, hirttäytyi kotona. Oli söpö, mukava ja suosittu poika. Tapahtui 80-luvun lopussa.
Parikymppinen on nuorin, jonka tunnen. Lääkkeillä teki.
Nuorin yrittänyt, jonka tiedän, olen itse. Yritin sitkeästi itsemurhaa lapsena. Nuorimmillaan olin n.6vuotias, ja se yritys oli lääkkeillä.
Lapsen keinot ja taidot kuitenkin ovat aika rajalliset, ja yrityksen tasolle jäivät.
No ei tehnyt, mutta oli ihan hilkulla kyllä. 16v ja huoneensa kattoon viritetyllä kettingillä.
Up