Siis voi hitto tota miestä taas! (hääkutsusta)
TÄNÄÄN siis on yhden miehen tuttavapariskunnan häät. Kutsu tuli muutama kk sitten kun olin töissä, eli mies avasi kuoren ja heitti sen pois säilyttäen vain itse kutsun. Infosi mua vaan että häät tällöin ja tällöin, pääsetkö?
Noh äsken kysyin ihan vitsillä että kai kutsu nyt koski siis muakin kun en tätä pariskuntaa yhtään tunne. Mies vaan totesi että kyllä VARMAAN, ei muista kuulemma tarkalleen mitä kutsussa luki! Siis mitä helvettiä :D nyt muöla on kauheet vainot asiasta, mies vaan vakuuttelee että kyllä munkin nimi oli kuoressa eikä kehtaa vaivata pariskuntaa varmistamalla asiaa. Äärettömän noloa jos menen paikalle sitten kutsumatta. Hitto kun kyrpii noin puupäinen äijä!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:24"]
Soita itse ja kerro, että mies heitti kuoren menemään. Jos ovat sen tyyppisiä, voit vielä kertoa, että mies ei itse kehtaa kysyä:) Kysymällä selviää.
[/quote]
täällä paasataan tyhjästä. Kyllä se mies osaa hoitaa sen asian...etenkin, jos akalle ei ole edes kutsua....niin miksi hän soittaisi? Kyllä se ukko sen hoitaa. Ja kai vahinkoja sattuu itse kullekin. Ei oo eka kerta, kun kuori menee roskikseen.
aika kummat häät, jos yksittäin kutsuttaisiin... Kyllä, jos on pariutunut, niin se siippa kuuluu tuollaisessa asiassa ilman muuta kokonaisuuteen.
Noniin pakotin miehen laittamaan kaasolle viestiä ja varmistamaan että kutsu koski molempia. Kaaso vastasi että toki ja ihmetteli onko mies jo naukkaillut kun hölmöjä kyselee :D läksytin jo miestä että jatkossa säästää sitten kuorenkin. - ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:52"]Noniin pakotin miehen laittamaan kaasolle viestiä ja varmistamaan että kutsu koski molempia. Kaaso vastasi että toki ja ihmetteli onko mies jo naukkaillut kun hölmöjä kyselee :D läksytin jo miestä että jatkossa säästää sitten kuorenkin. - ap
[/quote]
Noniin, hyvä että selvisi ja hauskoja juhlia ap!
Varmasti kivampi mennä nyt kun on varma kutsustaan :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:36"]Ei olisi iso vaiva kysyä ja varmistaa ja nimenomaan kertoa, että mies ajattelemattomuuttaan heitti kuoren pois. Toisaalta etiketin mukaan yhdessä asuvasta parista täytyy kutsua molemmat, joten oikeammin menee, että oletat kutsun koskeneen sinua.
[/quote]
Eitikettisi taitaa olla koussupullon kyljessä. Tottakai häihin kutsutaan lähinnä vain ihmiset joita tunnetaan. Kummaa ja outoa on av-mammojen juttu että kaikki olisi automaattisesti avec.
Taidat elää siinää maailmassa, jossa häitä tanssittiin viikko ja oli lapsetkun mukana.
Tietty eihän av-mammat voi miestään yksin päästää mihinkään.