Kaksi kertaa on pyykit pystynyt kuivattamaan ulkona.
Koko ajan sataa. Eipä voi tänäänkään laittaa kun pilveä taas pukkaa.
Kuivausrumpu vaan hurisemaan sitten.
On tääkin kesä.
Kommentit (21)
Mä kuivasin pyykit ulkona ennen siitepölyaikaa, sitten välillä sisällä ja kesäkuusta alkaen taas ulkona. Tänään aamulla lakanapyykki pyörimään, ulos kuivumaan ja takaisin sänkyyn puhtaat lakanat. Kyllä se kesä kuivaa, minkä kasteleekin!
Miksi sä kökit sen kuivurin lähistöllä???
Tuleeko kuivurille paha mieli jos jätät sen yksin?
Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan.
Jaa, mä oon tänä kesänä kuivattanut pyykkejä ulkona varmaan 20 kertaa.
Jyväskylä on ollut melko poutainen viimeiset viikot. Eilen oli jopa lämmin :)
Juuri luin blogia, jossa Ranskassa asuva äiti kirjoitti ettei juuri ole voinut ulkoilla lasten kanssa, kum lämpötila n.40.
Höpsis, nytkin voisi. Ei pilvet haittaa, av on tällaisten elämään hallitsemattomien pelkureiden foorumi. Ikinä ei voi mitään ja aina on jokin syypukki. Paskat, kyllä voit mutta ei uskalla.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:53"]Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan.
[/quote]
Tämä syynä keväällä ja alkukesästä meilläkin, mutta kesäkuusta eteenpäin voi kuivattaa ulkona.
Pesen pyykit vsin viikonloppuisin ja on todellakin vain ollut kaksi sellaista viikonloppua että kaikki pyykit olen vienyt ulos.
Nytkin on eka koneellinen jo kohta valmis ja taivas tummanharmaa. Sit pitää taas kökkiä lähistöllä kun kuivuri pyörii.
Ap
Mä olen jopa 3 koneellista saanut kuivatettua ulkona. Kerran tosin tuli kova kiire hakea sateessa kuivat pyykit pois.
Ihan uskomatonta jatkuvaa sadetta. Nytkin tihuttaa. Ei auta jos välillä on tunti satamatta kun ei pyykit siinä kuivu.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:53"]Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan. [/quote] Tämä syynä keväällä ja alkukesästä meilläkin, mutta kesäkuusta eteenpäin voi kuivattaa ulkona. Pesen pyykit vsin viikonloppuisin ja on todellakin vain ollut kaksi sellaista viikonloppua että kaikki pyykit olen vienyt ulos. Nytkin on eka koneellinen jo kohta valmis ja taivas tummanharmaa. Sit pitää taas kökkiä lähistöllä kun kuivuri pyörii. Ap
Jopa on ihmisellä ongelmat. Voiko lapsetkaan ulkoilla? Voitko sinä? Aikamoinen ruikuttaja-asenne on sulla elämään.
[/quote]
Meillä oln tänään hyvä sää pyykin kuivaamiseen. Tuulee aika tavalla, eikä sada. Aika kylmä aamu kuitenkin. Eilenkin sain kuivattua pari koneellista, mutta on kuivauskaappi laulanut tänä kesänä!
Ihan Helsingissä näin. Jatkuvaa sadetta ja huonoa keliä. En tod vie ulos kuivumaan jos sateenuhkaa kun sit pitää kuitenkin pistää kuivuriin kun ovat sateesta litimärät eikä just silloin ole kotipihalla hskemassa pois kun sade alkaa.
Ap
Onlo tässä pointti se että yrität ärsyttää tuolla kuivurilla. Pyykkitelinekin on nimittäin keksitty
Meillä ei ole kuivattu pyykkiä ulkona kuin viimeksi joskus 20 vuotta sitten.
Meillä on kuivattu pyykit ainoastaan pihalla huhtikuusta asti. Tänä vuonnahan on ollut pyykinkuivatukselle täydellisen tuulista, pilvet ei haittaa mitään ja sateista saa tietää kun katsoo säätiedotuksia ennen pyykkikoneen käynnistystä.
Oi luoja näitä hellemarttyyreita.