Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kertaa on pyykit pystynyt kuivattamaan ulkona.

Vierailija
11.07.2015 |

Koko ajan sataa. Eipä voi tänäänkään laittaa kun pilveä taas pukkaa.
Kuivausrumpu vaan hurisemaan sitten.
On tääkin kesä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi luoja näitä hellemarttyyreita.

Vierailija
2/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuivasin pyykit ulkona ennen siitepölyaikaa, sitten välillä sisällä ja kesäkuusta alkaen taas ulkona. Tänään aamulla lakanapyykki pyörimään, ulos kuivumaan ja takaisin sänkyyn puhtaat lakanat. Kyllä se kesä kuivaa, minkä kasteleekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kökit sen kuivurin lähistöllä???

Vierailija
4/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kuivurille paha mieli jos jätät sen yksin?

Vierailija
5/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan.

Vierailija
6/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä oon tänä kesänä kuivattanut pyykkejä ulkona varmaan 20 kertaa.

Vierailija
7/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä on ollut melko poutainen viimeiset viikot. Eilen oli jopa lämmin :)

Juuri luin blogia, jossa Ranskassa asuva äiti kirjoitti ettei juuri ole voinut ulkoilla lasten kanssa, kum lämpötila n.40.

Vierailija
8/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, nytkin voisi. Ei pilvet haittaa, av on tällaisten elämään hallitsemattomien pelkureiden foorumi. Ikinä ei voi mitään ja aina on jokin syypukki. Paskat, kyllä voit mutta ei uskalla.

Vierailija
9/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksipä vielä lisää tekosyitä

Vierailija
10/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:53"]Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan.
[/quote]
Tämä syynä keväällä ja alkukesästä meilläkin, mutta kesäkuusta eteenpäin voi kuivattaa ulkona.
Pesen pyykit vsin viikonloppuisin ja on todellakin vain ollut kaksi sellaista viikonloppua että kaikki pyykit olen vienyt ulos.
Nytkin on eka koneellinen jo kohta valmis ja taivas tummanharmaa. Sit pitää taas kökkiä lähistöllä kun kuivuri pyörii.
Ap

Vierailija
11/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä mitään voi kun on sää.

Vierailija
12/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jopa 3 koneellista saanut kuivatettua ulkona. Kerran tosin tuli kova kiire hakea sateessa kuivat pyykit pois. 

Ihan uskomatonta jatkuvaa sadetta. Nytkin tihuttaa. Ei auta jos välillä on tunti satamatta kun ei pyykit siinä kuivu.

Vierailija
13/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:53"]Jotkut ei pysty siitepölyjen takia ollenkaan. [/quote] Tämä syynä keväällä ja alkukesästä meilläkin, mutta kesäkuusta eteenpäin voi kuivattaa ulkona. Pesen pyykit vsin viikonloppuisin ja on todellakin vain ollut kaksi sellaista viikonloppua että kaikki pyykit olen vienyt ulos. Nytkin on eka koneellinen jo kohta valmis ja taivas tummanharmaa. Sit pitää taas kökkiä lähistöllä kun kuivuri pyörii. Ap

Jopa on ihmisellä ongelmat. Voiko lapsetkaan ulkoilla? Voitko sinä? Aikamoinen ruikuttaja-asenne on sulla elämään.

[/quote]

Vierailija
14/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin?

Vierailija
15/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta paskaa koko kesä.

Vierailija
16/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oln tänään hyvä sää pyykin kuivaamiseen. Tuulee aika tavalla, eikä sada. Aika kylmä aamu kuitenkin. Eilenkin sain kuivattua pari koneellista, mutta on kuivauskaappi laulanut tänä kesänä!

Vierailija
17/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Helsingissä näin. Jatkuvaa sadetta ja huonoa keliä. En tod vie ulos kuivumaan jos sateenuhkaa kun sit pitää kuitenkin pistää kuivuriin kun ovat sateesta litimärät eikä just silloin ole kotipihalla hskemassa pois kun sade alkaa.
Ap

Vierailija
18/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlo tässä pointti se että yrität ärsyttää tuolla kuivurilla. Pyykkitelinekin on nimittäin keksitty

Vierailija
19/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuivattu pyykkiä ulkona kuin viimeksi joskus 20 vuotta sitten.

Vierailija
20/21 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuivattu pyykit ainoastaan pihalla huhtikuusta asti. Tänä vuonnahan on ollut pyykinkuivatukselle täydellisen tuulista, pilvet ei haittaa mitään ja sateista saa tietää kun katsoo säätiedotuksia ennen pyykkikoneen käynnistystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi