Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni saanut puolison joka paljon enemmän kuin olisi odottanut?

Vierailija
23.02.2022 |

Täälläkin valitetaan jatkuvasti miten joku ei saa koskaan sellaista puolisoa kuin olisi halunnut vaan joutuu aina "tyytymään" ihmiseen josta ei syty. Mutta kuinka paljon löytyy ihmisiä jotka ihmettelevät miten onnistuivatkin saamaan niin hyvän puolison kuin ovat saaneet?
Itselleni on ainakin käynyt näin. Melkein päivittäin ihmettelen mitä tuo upea nainen on minussa oikein nähnyt että on valinnut juuri minut.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin puolison mutta kaikki miehet ovat kohdelleet minua kuin roskaa, siksi on vaikeaa luottaa kehenkään.

Nainen.

Minulle taas melkein kaikki ovat pohjimmiltaan olleet epärehellisiä, valehdelleet, eläneet jopa toista elämää, niin että ollaan kuljettu aina ikään kuin toistemme ohi, ikään kuin ei oltaisi edes ihan oikeasti ihmisiä, jotain puoliksi leikkiä se taisi vaan olla. Seksiä ja ruokaa ja asuntoja ja semmoista.

Aika herkkäuskoinen olet, jos aina huijataan.

Vierailija
22/22 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, päivittäin saa olla onnesta soikeana. Olin 17 kun mentiin yhteen ja mies oli 19, oikea hulttion perikuva. Lintsasi koulusta kun piti juopotella, viihtyi joka viikonloppu ja arkisinkin kavereiden kanssa. Niin vaan kasvoi hulttiosta kuitenkin maailman paras aviomies, joka on hankkinut kaksi ammattia ja vakityön. Hän on seissyt rinnallani kaikenlaisten vaikeuksien läpi, mm lapsettomuushoidot ja keskenmenot, hän on ihana ja huomioiva. Toki omat puutteensa meissä on kaikissa, mutta ihan kultaa koko mies. Niin vaan oli äiti väärässä kun silloin 13 vuotta sitten hulttiosta varoitteli ja oli sitä mieltä että ei siitä kunnon miestä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi