Mitä tehdä
peliriippuvaisena nörttinä, kun ei oikein enää jaksa innostua peleistä ja koko elämä on niihin kuitenkin jo tuhlattu.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:42"] Sopiiko kysyä minkä ikänen oot? [/quote] Oon yli 30. [/quote] Nonni, kiva tietää että vastailen täällä aikuiselle miehelle enkä 15v ylilauta-jonnelle :)
[/quote]
Ei niin nuorena vielä kerkee kyllästyä mihinkään. :-)
[/quote]
Totta :) mullakin on ollut kausia ettei tee mieli pelata, mennyt muutama kuukausi ja inspiraatio taas löytynyt. Vähä tuntuu sykleissä menevän. Witcheriin jäin nyt taas totaalisen koukkuun, onneksi on ollu vähä huonompaa säätä niin on voinut hyvällä omallatunnolla pelata. Toki monien muiden mielestä 26v nainen ei voisi elämäänsä huonommin viettää... :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"]
Siis haluatko TODELLA irti pelailusta?
[/quote]
No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"]
[/quote]
No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään.
[/quote]
Etkö vois aloittaa jotain muuta harrastusta? Kyl sua varmaan muutkin asiat kiinnostaa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"] Siis haluatko TODELLA irti pelailusta? [/quote] No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään. [/quote] Etkö vois aloittaa jotain muuta harrastusta? Kyl sua varmaan muutkin asiat kiinnostaa
[/quote]
Kyllä mä varmaan voisin, mutta en oikein keksi mitään mikä kiinnostais. Mikä ois hyvä harrastus entiselle nörtille, joka on istunut aina vaan kotona?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"] Siis haluatko TODELLA irti pelailusta? [/quote] No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään. [/quote] Etkö vois aloittaa jotain muuta harrastusta? Kyl sua varmaan muutkin asiat kiinnostaa
[/quote]
Kyllä mä varmaan voisin, mutta en oikein keksi mitään mikä kiinnostais. Mikä ois hyvä harrastus entiselle nörtille, joka on istunut aina vaan kotona?
[/quote]
Mun kaveri on naisnörtti, joka alkoi harrastaa joogausta ja maalausta. Entä sulle vaikka miekkailun alkeiskurssi tai jotkut itämaiset kamppailulajit? Ne on miesvoittosia eli löytyy äijäkavereita. Ei tarvi olla edes sutjakka, mun entinen opiskelukaveri, ylipainoinen poikakin, harrasti itämaisia kamppailulajeja intohimoisesti.
Hyvä harrastus olis ollu keskustella mun kanssa, kun keskustelua yritin viritellä :)
No, painelen sänkyä kohti pikku hiljaa. Toivottavasti löydät kivan harrastuksen tai pelaamisen ilon tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:05"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"] Siis haluatko TODELLA irti pelailusta? [/quote] No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään. [/quote] Etkö vois aloittaa jotain muuta harrastusta? Kyl sua varmaan muutkin asiat kiinnostaa [/quote] Kyllä mä varmaan voisin, mutta en oikein keksi mitään mikä kiinnostais. Mikä ois hyvä harrastus entiselle nörtille, joka on istunut aina vaan kotona? [/quote] Mun kaveri on naisnörtti, joka alkoi harrastaa joogausta ja maalausta. Entä sulle vaikka miekkailun alkeiskurssi tai jotkut itämaiset kamppailulajit? Ne on miesvoittosia eli löytyy äijäkavereita. Ei tarvi olla edes sutjakka, mun entinen opiskelukaveri, ylipainoinen poikakin, harrasti itämaisia kamppailulajeja intohimoisesti.
[/quote]
Oon harrastanut joskus jotain kamppailulajeja, mutta en viittis enää mennä sinne kun lopetin ne jo kerran. Miekkailu tuntuu vähän hörhöltä. Maalaamiseen en usko että mulla riittää visioita. Joogaa vois läpällä joskus käydä ainakin kattomas millasta sekin on. Oon vähän vaikee tapaus aktivoitavaks tästä enää yhtään mihinkään. :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:21"]
Hyvä harrastus olis ollu keskustella mun kanssa, kun keskustelua yritin viritellä :) No, painelen sänkyä kohti pikku hiljaa. Toivottavasti löydät kivan harrastuksen tai pelaamisen ilon tulevaisuudessa.
[/quote]
En tiedä onko siitä mun keskustelutaidoilla harrastukseksi asti, mutta taidan itsekin mennä nukkuun, ehkä joku toinen kerta sitten. :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:34"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:21"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:12"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 05:05"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:59"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 04:54"] Siis haluatko TODELLA irti pelailusta? [/quote] No ei pelaaminen olis mulle mikään ongelma, kun oon yksin eikä mulla oo mitään perhettä, niin ei siitä ole mitään haittaa kenellekkään vaikka pelaisinkin. En vaan saa tällä hetkellä oikein mitään irti siitä ja tuntuu ettei jaksa pelata mitään. [/quote] Etkö vois aloittaa jotain muuta harrastusta? Kyl sua varmaan muutkin asiat kiinnostaa [/quote] Kyllä mä varmaan voisin, mutta en oikein keksi mitään mikä kiinnostais. Mikä ois hyvä harrastus entiselle nörtille, joka on istunut aina vaan kotona? [/quote] Mun kaveri on naisnörtti, joka alkoi harrastaa joogausta ja maalausta. Entä sulle vaikka miekkailun alkeiskurssi tai jotkut itämaiset kamppailulajit? Ne on miesvoittosia eli löytyy äijäkavereita. Ei tarvi olla edes sutjakka, mun entinen opiskelukaveri, ylipainoinen poikakin, harrasti itämaisia kamppailulajeja intohimoisesti.
[/quote]
Oon harrastanut joskus jotain kamppailulajeja, mutta en viittis enää mennä sinne kun lopetin ne jo kerran. Miekkailu tuntuu vähän hörhöltä. Maalaamiseen en usko että mulla riittää visioita. Joogaa vois läpällä joskus käydä ainakin kattomas millasta sekin on. Oon vähän vaikee tapaus aktivoitavaks tästä enää yhtään mihinkään. :)
[/quote]
Miehille järjestetään omia äijäjooga-kursseja, ettei ois niin kynnys aloittaa :) itse olen siis nainen ja käynyt työväenopiston joogakursseilla, niilläkin on jotain kolme miestä ollut. Mut noissa työväenopiston kursseil ei ole oikein yhteisöllisyyttä, jota kuulemma löytyisi joogakouluista. Jos sellaista siis haluaa. Työväenopistoilla on hyvät tarjonnat muutenkin kaikesta, sieltä vois löytyy jotain, kandee katsoa.
No joo, tossahan ois tarttumapintaa kun on jo sulle tuttuja noi kamppailulajit. Mutta aina ei tietty vaan nappaa