Miksi meille elämän koululaisille aina nauretaan??
Tuntuu,kuin elämän koulu olisi jotenkin haukkuma sana vaikka minusta, se on arvostettava asia! minusta tärkein ei ole mitä lukee vaan, se mitä oppii ja minä olen elämässä oppinut kanta pän kautta kasvattanut kolme lasta ja tehnyt töitä,töitä,TÖITÄ!! tämän isänmaamme hyväksi. ottakaa asioista selvää ennen kuin "haukutte" ELÄMÄN KOOULULAISIA! se on parempi kuin teidän yli opistonne!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:22"]Elämäm kova koulu. Buahhahhahhahhaaa :D. Kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia :).
[/quote]
Toivoisin että jokin uusi sanonta keksittäisiin, minun tuntemani elämänkoululaiset käyttää tuota kauha-lusikkasanontaa, keksikää jotain uutta.
Tää takaisin peruskouluun ja opettele kirjoittamaan on kans aika kulunu. Niin ja katso peiliin.
Kyllä elämän koululla tulis asua lappeen rannassa ja päästä vaikka lää käriksi.
Av on hyvää vihanhallintaterapiaa
Elämäm_koulu ja elämänkoulu on kaksi eri asiaa. Elämäm_koululaiset eivät yleensä käy töissä, makaavat himassa sossurahalla ja sanovat KUN MINULLA ONKIN SITÄ ELÄMÄNKOKEMUSTA OIKEIN KANTAPÄÄN KAUTTA NIIN EN TARVITSE KOULUJA PASKAVALTIO NIIIIIH.
No mua naurattaa elämämkoululaisten öö yksinkertainen ajattelutyyli ja ärsyttää se, että jotkut elämäm kovan koulun saaneet luulee et se on joku oikeutus jäädä himaan kännäämään ja syyttämään vain yhteiskuntaa kun oma elämä meni miten meni. Ärsyttää ne jotka vaan tyytyy kohtaloonsa ja sitten ylpeilevät ja kai keräävät jotain sääliä "voivoi mua tyhmää ja työtöntä tää nyt vaan on mun kohtalo ja tein pitää arvostaa mua erityisesti siks ku oon niin kovia kokenut ja en oo saanukkaan helpolla prinsessa elämää!!!"
Ap voisi mennä takaisin peruskouluun opettelemaan suomenkieltä, mutta ainiin ei se varmaan ehdi kun sillä on niin kiire elämänkoulun käymisessä.
Ps. Huono provo/edes vitsi. 0/5