Stringit on nykypäivän mummokalsarit
Vieläkö joku nainen luulee, että stringit on seksikkäät? Nolot ne on.
Kommentit (60)
Sorge. Mulla oli tänään tiukan hameen alla stringit.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:16"]Ap katkera.
[/quote] Ap joutuu käyttämään persettä kaventavia tukipöksyjä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:49"]Ihana kun kunnon alkkarit on muotia!
[/quote]
Säälittävää jos sä valitset alusvaatteesi muodin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:49"]Ihana kun kunnon alkkarit on muotia!
[/quote] Ihan sama. Mulla on kesällä pyöreät kiinteät pakarat hipstereissä tai stringeissä. Ihan menis peba hukkaan muuten.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:05"] Perusteet? Mun mielestä kireistä housuista läpipaistavat alkkareiden möykyt ja rajat on nolommat... [/quote] Liian kireät housut ne vasta nolot ovatkin. [/quote] Kuka täällä liian kireistä on puhunut?
[/quote]
Housut ovat liian kireät (tai liian ohutta kangasta), jos alushousujen rajat näkyvät läpi.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:44"]
Oon yrittäny stringejä pitää, mutta en kestä niiden kanssa edes puolta minuuttia. Se naru perskannikoiden välissä vaan tuntuu niin hirveältä. Onko joillakin sitten heikompi tuntoaisti tuolla alueella kun pystyvät käyttämään vai voiko siihen tottua. Tuntuu niin häijyltä etten halua tottua siihen.
[/quote]
Olisko sulla stringit liian pientä kokoa tai se naru liian kapea ja kova, etsi sellaiset jossa on naru vähän leveämpi ja pehmeämpi.
[/quote]
Kaikenlaisia stringejä olen kokeillut, kun miehet aina niitä tykkää ostella. Se naru vaan tuntuu pahalta, onpa sitten kapea tai leveä, kova tai pehmeä. Tuntuu että pakaroiden välissä on jotain sinne kuulumatonta.
En kehtaa myydäkään noita kellekään, vaikka on käyttämättömiä ja kauniita.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:22"]STRINGIT parhaimmat mun pepulle :) [/quote] Niin mullakin. Silloin tulee mun peppu kauneimmin esille. N37 [/quote] Siis juuri siĺloin jos on tiukat juoksutrikoot tai tiukka trikoohame. Peba näkyy ksuniisti.
[/quote]
Harvalla suomalaisella vain on kaunis perse. Joko hyllyvä sellupeba tai lattaperse. Mutta moni silti tunkee ne stringit jalkaan, kun luulee, että se kaunistaa sitä sellupeppua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:25"]
[/quote]
.....Ja ikää sulla oli ja omaatko niin hyvän pepun et voit kättää stringejä vai vaan hameen takia???!!!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:22"]STRINGIT parhaimmat mun pepulle :) [/quote] Niin mullakin. Silloin tulee mun peppu kauneimmin esille. N37 [/quote] Siis juuri siĺloin jos on tiukat juoksutrikoot tai tiukka trikoohame. Peba näkyy ksuniisti.
[/quote]
Harvalla suomalaisella vain on kaunis perse. Joko hyllyvä sellupeba tai lattaperse. Mutta moni silti tunkee ne stringit jalkaan, kun luulee, että se kaunistaa sitä sellupeppua.
[/quote] No juuri silloin peppu on kaunis stringeissä kun pienipeppuinen treenaa siihen sopivasti lihasta.
voisin käyttää noita ap:n linkissä olevia, jos ne olisi valmistettu kokonaan pitsistä. tai sitten niitä mitkä oli ditan päällä.
kaunis peppu on seksikäs missä tahansa alkkareissa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:25"]
[/quote]
.....Ja ikää sulla oli ja omaatko niin hyvän pepun et voit kättää stringejä vai vaan hameen takia???!!!
[/quote] En mä tiedä. Mitäs mieltä olitte? Näyttikö mun peppu tänään hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote] En osaa itse arvioida peppuani, mutta huomasin että sitä käännyttiin katsomaan.
Onhan ne stringit kieltämättä vähän ysärit.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:05"] Perusteet? Mun mielestä kireistä housuista läpipaistavat alkkareiden möykyt ja rajat on nolommat... [/quote] Liian kireät housut ne vasta nolot ovatkin. [/quote] Kuka täällä liian kireistä on puhunut?
[/quote]
Housut ovat liian kireät (tai liian ohutta kangasta), jos alushousujen rajat näkyvät läpi.
[/quote]
Kyllä se vaan niin näyttää olevan, että monen suomalaisnaisen käsitys seksikkäästä ja hyvin istuvasta on se, että vaate on (liian) kireä. Vartaloa myötäilevän vaatteen ei kuulu soida päällä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:35"]Onhan ne stringit kieltämättä vähän ysärit.
[/quote] Jaa-a, mulla oli tänään Calvin Klein rintsikat ja stringit. Toki CK oli hitti myös ysärillä and ysäri is coming back.
Ok. Mä käytän lähes aina stringejä. En kylläkään sellaisia naruversioita, vaan sellasia, joissa on kapeat kangaskaistaleet. Musta ne on mukavin ja käytännöllisin vaihtoehto. Ei mene naru pakaroiden väliin, eikä pikkarin rajat paista läpi urheilutrikoistakaan :D
Näin on helpoin kun minä aloin vaan käyttää vaippahousuja ei hiosta kesällä eikä talvella.Nyt kun nämäkin tehdään oikeiden pökien malliseksi.Vanhat pois ja aamulla ehkä uudet jalkaan.Helppoa ravintolassa antaa tulla ei tarvi käydä huusissa ja saa olla huuruissa.Parit varavaippahousut laukussa saa olla vapaasti ei hajuja tule läpi.
Aloittaja oikeassa,normaalit valkoiset pitsialushousut,parhaat jalassa ja sexyt,tai.midi malli parhaat.
Stringit kiristävät ja eivät ole kauniitkaan,itse suosin myös Sloggin Tai mallin pikkuhousuja.
T.N 42v
Tää neliysi, ei mummo, pisti aamulla stringit kiireessä ja täytyy sanoa, että hiersivät. Kiva työpaivä. Osui ja uppos.