Kun herkuttelette, mitä syötte ja kuinka paljon?
Ap osti tänään 190g irtokarkkeja ja Fazerin sinisen suklaapatukan.
Kommentit (27)
Herkkupäivä joka toinen perjantai tai lauantai, yleensä pussi irtokarkkia, harvemmin sipsejä vaikka niistä paljon tykkäänkin :)
Suklaata n.100g :-) se riittää! Kerran viikossa siis hertkuttelen. Mieheni syö toiset 100g suklaalevystä:) urheilemme paljon joten so what
Minulla on herkkupäivä joka toinen päivä. Syön suklaapatukan yleensä. Paljon muuta en sitten syökkään/jaksa.
Vastaan jo valmiiksi kysymyksiin. Bmi on 18,1. Minulla ei ole syömishäiriötä. Sairastan vaikeaa masennusta.
Mulla oli herkkupäivä eilen. Join muutaman siiderin terassilla, kävin pizzalla ja kotona söin vielä puoli litraa jäätelöä. Vastaavaa teen ehkä muutaman kerran vuodessa, yleensä herkku on jotain itsetehtyä kermaista ja juustoista pastaa kerran viikossa, lisänä usein viiniä. Sokerisia herkkuja tulee syötyä kerran kuussa tai kahdessa ja se on usein juuri puolen litran tölkki jäätelöä. Arkena rajoitan hiilareita, menee lähinnä kaurapuuroa ja hedelmiä ja tämä painon takia.
Täälläkin eilen oli herkkupäivä. Ruoaksi kebab ranskalaisilla, illan mittaan cola-tölkki, siideritölkki ja sipsejä jonkun verran.
Tänäänkin aion herkutella tekemällä jotain hyvää ruokaa ja syömällä jätskiä jälkkäriksi. Eiliset sipsitkin aion syödä.
up!