Silmien väriskaala
Minkäväriset silmät siulla on? Oletko nähnyt erikoisen värisiä silmiä? Miten on periytynyt suvussasi värit? Jne. Aiheet.
Kommentit (7)
Omat silmäni ovat harvinaisen värittömät, todella puhtaasti harmaat.
Entisen työkaverini silmiä jaksoin ihailla, sellaiset erikoiset vihreät. Katariina Sourilla on samantyyppiset silmät
Suvussani kiertää silmäsairaus joka aiheuttaa värikalvon puuttumisen, joten esimerkiksi kaikilla sisaruksillani silmien väri on musta, itselläni siis vain siniharmaat...
Mulla on kellertävän vihertävät, sellaiset kuraveden väriset. Äitillä ja siskolla siniset, isällä harmaan siniset.
.
Miehellä siniset. Yhdellä lapsella vihreät, kahdella siniset ja yhdellä harmaan siniset.
Pupilit laajenevat kun katson rakastamaasi henkilöä.. minulla ne on aina laajat koska rakastan kaikkia♡
Minulla on kummalliset silmät! Joskus ovat vihreät, toisinaan sinivihreät tai haalean siniset. Joskus joku on erehtynyt luulemaan ruskeiksi tietyssä valossa (hämärässä), koska pupillit laajenevat isoiksi. Siniset silmät ovat ehkä suvussa enemmistössä, isäni puolelta myös ruskeaan vivahtavat.