Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo on helvettiä kun sanoo kylässä etten ota mitään enää

Vierailija
18.07.2015 |

niin tuputtaavat vaan ja sitten tulee syötyä liikaa ja oon lihonut hirveesti. Ei oo mun syy jos oon läskistyny että semmoset sotanorsu puheet vois jättää pois kun ette tiedä asian todenperäisyyttä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on jatkuvasti olla kylässä? Käy harvemmin ni ei tarvii lihoa.

Vierailija
2/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin mun mummun luona, eihän siitä pöydästä pääse erkanemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot ei kiitos, se tarkoittaa ei kiitos! Ja sit et ota enää lisää! Mikä on niin vaikeaa? Ihanko ne muut sitä väkisin sun kurkusta alas työntää?

Vierailija
4/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö toisten mieliksi.

Vierailija
5/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ne hullut tuputtajat suuttuu, jos ei ota lisää ja monesti tarjottavat on jotain vanhaa känttyä, mikä tarttuu kitalakeen, kahvia menee helposti kolme kuppia, et saa sen käntyn alas.

Vierailija
6/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:21"]

Ja sit ne hullut tuputtajat suuttuu, jos ei ota lisää ja monesti tarjottavat on jotain vanhaa känttyä, mikä tarttuu kitalakeen, kahvia menee helposti kolme kuppia, et saa sen käntyn alas.

[/quote]

Antaa suuttua

Vierailija
7/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että anopillani on vakaa aikomus halkaista minut, oman vävynsä. Joka ikinen kerta ollessamme kylässä, hän alkaa laittaa ruokaa vaikka kuinka kiellämme, ja kun se ruoka on niin h...tin hyvää! Ja päälle kahvit ja pullat ja jätskit. Monen monena iltana olen kieriskellyt sängyssä ylensyöneenä tuskissani ja vannnonut, ettei enää ikinä...

Vierailija
8/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:13"]Olen varma, että anopillani on vakaa aikomus halkaista minut, oman vävynsä. Joka ikinen kerta ollessamme kylässä, hän alkaa laittaa ruokaa vaikka kuinka kiellämme, ja kun se ruoka on niin h...tin hyvää! Ja päälle kahvit ja pullat ja jätskit. Monen monena iltana olen kieriskellyt sängyssä ylensyöneenä tuskissani ja vannnonut, ettei enää ikinä...
[/quote] no älkää syökö ennenkö sinne me ette niin tulee tuosta ni käynnistä onnellinen tapahtuma....haluaa olla vaan puhtaasti ystävällinen, en kyllä valottais ite tuomisesta ja ihan normaalia käytöstä...

Vierailija
9/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:02"]

niin tuputtaavat vaan ja sitten tulee syötyä liikaa ja oon lihonut hirveesti. Ei oo mun syy jos oon läskistyny että semmoset sotanorsu puheet vois jättää pois kun ette tiedä asian todenperäisyyttä.

[/quote]

No mä en syö jos en halua. Vituttaa kyl se tuputtaminen, kun ei muka ymmärettä lausetta "Ei, kiitos".

Vierailija
10/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä tuputtajat. Mikä helvetti siinä on ettei voi uskoa, kun sanon ettei ole nälkä enää/ei tee mieli.

Vierailija
11/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan tuputtajat kyllä ärsyttävät, mutta syy lihomisestasi on ainoastaan sinussa itsessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan