Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa joka
On muuten todella mukava ja huomaavainen, mutta nukkuu yli puolet ajasta, nukahtelee pystyyn ja on siis hereillä noin muutaman tunnin päivästä seuranasi (Max 3 tuntia täysin hereillä) ja yöllä saattaa herätä kun sinä nukut. Seuraavana päivänä sama toistuu , eli jos heräät aamulla 9 aikaan, mies nukkuu. Kun menet työpäivän jälkeen päivä unille, mies on jo valmiina siellä edelleen nukkumassa. Alat suunnittelemaan kaupassa käyntiä, mies nukkuu. Iltapalan aikaan mies herää ja katsoo sarjoja kanssasi ja nukahtaa . Mies ei itse voi tälle mitään , mutta häiritsisikö sinua , että puoliso on parisuhteessa vain pari tuntia päivässä , läsnä kuitenkin 24/7. ?
Kommentit (19)
En pystyisi. Oletko sairaseläkkeellä?
Ärsyttäisi se, mutta jos toinen ei sille mitään mahda niin en nyt sen takia lemppaisi
Vierailija kirjoitti:
En, mutta mies on. Mies on 38 ja itse 26 , eli olemme aika nuoria mutta en tajunnut miehen sairautta aluksi, että näin pahana on. Ei tee tahallaan ja ymmärrän häntä ,mutta parisuhde aikaa ei juuri ole kuin se pari tuntia vuorokaudessa.
En pystyisi seurustelemaan miehen kanssa.
M52
Tulee kyllä mieleen että ei ehkä ole hällä ihan terveys kunnossa, jos noin paljon nukkuu :(
Kauheeta sanoa mutta toi olis unelmamies mulle 😆
Jos olisi nuori 26 v. ja haluaisin olla aktiivinen ja vaikka matkustella ja tutkia maailmaa mieheni kanssa niin silloin en voisi, koska ei siitä tulisi mitään.
Mikä sairaus? Lääkityskö väsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta mies on. Mies on 38 ja itse 26 , eli olemme aika nuoria mutta en tajunnut miehen sairautta aluksi, että näin pahana on. Ei tee tahallaan ja ymmärrän häntä ,mutta parisuhde aikaa ei juuri ole kuin se pari tuntia vuorokaudessa.
Pystyisitkö saamaan häntä menemään tutkimuksiin? Ehkäpä hänen olotilalleen ja sairaudelle on tehtävissä enemmän. Julkisella puolella ihmiset usein jätetään ns oman onnensa nojaan, siellä tarvitsee moneen kertaan pyytää ja vaatia tarkempia tutkimuksia ja avunsaantia. Kun miehen olo kohenisi, niin saa ihan uutta energiaa ja vaikuttaa mielentilaankin. Nyt voi olla toivottomuutta myös olossa, hän vain "kärsii", kun jos olisikin mahdollista että tilaa pystyttäisiin edistämään..
Sen sairaus imee sinutkin kuiviin.
Mun miehelle tuli täysin sama sikainfluenssa rokotteen takia :(
En pystyisi. Kyllä miehen tulee olla hereillä ja laittaa munaa pildeen.
Tuo voisi olla todella tuskallista tai todella helpottavaa. Riippuen miehestä.
Mua ärsyttää kun mies valvoo. Vaihdetaanko viikoksi?