Mikä vartalomalli mulla? **KUVIA**
En mitenkään meinaa ymmärtää mitä ihmettä pukisin päälleni! Auttakaa oi viisaat mammat!
Pituus 170cm ja painoa vajaa 80kg
Rinnanympärys 105 cm
Vyötärö 73 cm
Lantio 105 cm
Kommentit (81)
Onks tää ny sitä persjalkaisuutta?
Älä pue mitään, ota loputkin pois!
Miäs
Tiimalasi tai päärynä. Vyötäröä korostavia vaatteita, koska se on kuitenkin suht ohut suhteessa muhun vartaloon. esim kietaisumekot voisi toimia.
Sinäkö 80kg? Ei uskoisi. Olisin arvannut 10kg pienemmän painon. Olen 170/76 ja näytän mielestäni niin paljon isommalta. Mutta päärynä, sanoisin vartalonmalliksi. Pukeutumisesta oon niin pihalla etten uskalla sanoa mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:09"]
Minusta olet päärynä t.omena
[/quote]
Höpö höpö
Juuri noitten persjalkojen vuoksi kaikki vaatteet näyttää toistaan hirveämmiltä!
Miähelle terkkuja että tän ongelman vuoksi kulkisin pitkin pitäjiä alasti mielelläni. Valitettavasti sakkojen pelossa joudun jotain niskaani heittämään. Vinkkejä pukeutumiseen otetaan vastaan ;)
ap
Persjalkainen ei ole vartalotyyppi. Minusta päärynä tai tiimaöadi. Vähän vaikea noista kuvista sanoa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:20"]
Juuri noitten persjalkojen vuoksi kaikki vaatteet näyttää toistaan hirveämmiltä!
Miähelle terkkuja että tän ongelman vuoksi kulkisin pitkin pitäjiä alasti mielelläni. Valitettavasti sakkojen pelossa joudun jotain niskaani heittämään. Vinkkejä pukeutumiseen otetaan vastaan ;)
ap
[/quote]
Matrix -tyylinen nahkatakki
Miten olisi kellohelmainen hame? Joka korostaa vyötäröä ja piilottaa reisiä?
Hauskasti pullukoilla jalat näyttää vääntyneiltä. Johtuneeko siitä, että rasvaa tulee niin runsaasti polven sisäsyrjälle ja sisäreisiin.
Tiimalasin rinta ja lantio ovat yhtä suuret ja vyötärö ainakin 25 cm pienempi kuin rinta/lantio.
Laskurit sanoo mittojen perusteella että "vartalomallia ei ole olemassa". Sen kyllä huomaa kun koittaa vaatteita metsästää :/
Reidet ja käsivarret kokoa 44+ lantio ja rinnus ehkä 40+ ja vyötäröltä istus 38.
ap
Manaatti