Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis isorintainen...

Vierailija
10.07.2015 |

ja hyväperäinen puuma. Olen ihan kuumana työpaikan parikymppisiin komistuksiin. Pitää kai mummotunneliin tästä lähteä hakemaan ensiapua kuumotukseen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet isorintainen mies, ehkä kuitenkin kaunis äitisi mielestä. Huikkaapas keittiöön ja kysy.

Vierailija
2/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mummotunnelista parikymppisiä löydy, ei ainakaan komeita, ehkä jotain epätoivoisia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Isorintainen nainen ei voi olla kaunis.

Vierailija
4/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:42"]Ei mummotunnelista parikymppisiä löydy, ei ainakaan komeita, ehkä jotain epätoivoisia 
[/quote]
Kolmikymppiset on nelikymppisten kakskymppisiä.

Vierailija
5/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:42"]Ei mummotunnelista parikymppisiä löydy, ei ainakaan komeita, ehkä jotain epätoivoisia 
[/quote]

Epätoivoinenkin käy, jos näyttää hyvältä ja osaa temput ;) En etsi parisuhdetta.

Vierailija
6/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on naisia jotka uskaltavat lähestyä nuoria miehiä. Hyvä me kauniit kypsemmät naiset! 

Vierailija
7/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onnea aloittajalle sinne. Parhaimman näköiset naiset joita minä tiedän, ovat muuten jollakin tapaa kaikesta epäilemättä terävästä havaintokyvystään huolimatta selvästi hieman tietämättömiä ulkonäkönsä aiheuttamasta hämmennyksestä. Minua vähän turhauttaa sellaiset naiset, jotka korostavat itse omissa puheissaan omaa kauneuttaan. Mutta ei se minua toisaalta haittaakaan, ihan vapaasti saahan sitä niinkin toimia. Oikeasti kaunis on sitten esim. semmoinen, jonka viimeksi tänään näin, tosin paha mennä sanomaan, korostaako itseään. Ei siltä oikein vaikuta. Voi hyvä jumala, johdata se näky eteeni vielä toistekin. Luovun siitä hyvästä vaikka taivaspaikastani! ;) Oikein syntisiä tekoja tai niiden tavoittelua en silti aio koskaan lopettaa.

Vierailija
8/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:41"]Olet isorintainen mies, ehkä kuitenkin kaunis äitisi mielestä. Huikkaapas keittiöön ja kysy.
[/quote]

Niin... Kukaan nainenhan ei voi olla isorintainen ja kaunis - sinähän sen tiedät ;)

Vierailija
9/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:58"]Jaa, onnea aloittajalle sinne. Parhaimman näköiset naiset joita minä tiedän, ovat muuten jollakin tapaa kaikesta epäilemättä terävästä havaintokyvystään huolimatta selvästi hieman tietämättömiä ulkonäkönsä aiheuttamasta hämmennyksestä. Minua vähän turhauttaa sellaiset naiset, jotka korostavat itse omissa puheissaan omaa kauneuttaan. Mutta ei se minua toisaalta haittaakaan, ihan vapaasti saahan sitä niinkin toimia. Oikeasti kaunis on sitten esim. semmoinen, jonka viimeksi tänään näin, tosin paha mennä sanomaan, korostaako itseään. Ei siltä oikein vaikuta. Voi hyvä jumala, johdata se näky eteeni vielä toistekin. Luovun siitä hyvästä vaikka taivaspaikastani! ;) Oikein syntisiä tekoja tai niiden tavoittelua en silti aio koskaan lopettaa.
[/quote]

Vierailija
10/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:51"]

Hyvä että on naisia jotka uskaltavat lähestyä nuoria miehiä. Hyvä me kauniit kypsemmät naiset! 

[/quote] ja nuoria naisia lähestyvät ovat poikkeuksetta sikoja. Hyvä te naiset!

Vierailija
11/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva, tai en usko!

Vierailija
12/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:58"]Jaa, onnea aloittajalle sinne. Parhaimman näköiset naiset joita minä tiedän, ovat muuten jollakin tapaa kaikesta epäilemättä terävästä havaintokyvystään huolimatta selvästi hieman tietämättömiä ulkonäkönsä aiheuttamasta hämmennyksestä. Minua vähän turhauttaa sellaiset naiset, jotka korostavat itse omissa puheissaan omaa kauneuttaan. Mutta ei se minua toisaalta haittaakaan, ihan vapaasti saahan sitä niinkin toimia. Oikeasti kaunis on sitten esim. semmoinen, jonka viimeksi tänään näin, tosin paha mennä sanomaan, korostaako itseään. Ei siltä oikein vaikuta. Voi hyvä jumala, johdata se näky eteeni vielä toistekin. Luovun siitä hyvästä vaikka taivaspaikastani! ;) Oikein syntisiä tekoja tai niiden tavoittelua en silti aio koskaan lopettaa.
[/quote]

Jokainen nainen on erittäin tietoinen ulkonäöstänsä. Tuo miesten vaalima harha on aina yhtä ihastuttava - "nainen, joka ei tiedosta kauneuttansa". Se on se ansa johon astutte.

[/quote]

Vierailija
13/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:51"]

[/quote] ja nuoria naisia lähestyvät ovat poikkeuksetta sikoja. Hyvä te naiset!

[/quote]

Kyllä miehet saavat lähestyä nuorempia naisia. En tarkoittanut edellisessä viestissä että miehet eivät saisi vaan että mukava että on meitä naisiakin jotka uskaltavat rikkoa perinteistä käsitystä jonka mukaan vain vanhempi mies ja nuorempi nainen on sallittu. 

Vierailija
14/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:58"]Jaa, onnea aloittajalle sinne. Parhaimman näköiset naiset joita minä tiedän, ovat muuten jollakin tapaa kaikesta epäilemättä terävästä havaintokyvystään huolimatta selvästi hieman tietämättömiä ulkonäkönsä aiheuttamasta hämmennyksestä. Minua vähän turhauttaa sellaiset naiset, jotka korostavat itse omissa puheissaan omaa kauneuttaan. Mutta ei se minua toisaalta haittaakaan, ihan vapaasti saahan sitä niinkin toimia. Oikeasti kaunis on sitten esim. semmoinen, jonka viimeksi tänään näin, tosin paha mennä sanomaan, korostaako itseään. Ei siltä oikein vaikuta. Voi hyvä jumala, johdata se näky eteeni vielä toistekin. Luovun siitä hyvästä vaikka taivaspaikastani! ;) Oikein syntisiä tekoja tai niiden tavoittelua en silti aio koskaan lopettaa. [/quote] Jokainen nainen on erittäin tietoinen ulkonäöstänsä. Tuo miesten vaalima harha on aina yhtä ihastuttava - "nainen, joka ei tiedosta kauneuttansa". Se on se ansa johon astutte. [/quote]

[/quote]

Olen kyllä ihan itsekin nainen... You know, meitä on moneen junaan. Ja tokihan jokainen meistä jollakin tapaa tajuaa miltä näyttää, mutta on siitä matkaa itsekehuisuuteen. Pitkä matka.

Vierailija
15/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tussia pysyy lollojen alla?

Vierailija
16/16 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:36"]Monta tussia pysyy lollojen alla?
[/quote]

Niin tai vaikkapa koko penaali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan