Alexander Stubb kertoo paskaduuneista
Tässä 37 sekunnin pätkä, kokemuksen syvällä rintaäänellä: https://www.riemurasia.net/video/Alexander-Stubb-kertoo-paskaduuneista/160599
Stubb tietää mistä puhuu!
Kommentit (12)
Pakko myöntää, että Stubb on viisas mies.
Viisasko? Verbaalisesti lahjakas ja jenkkityyli eivät tee kenestäkää lahjakasta. Miten näistä huonoista oppilaista mm Katainen, Stubb tulee suuria ja viisaita johtajia. Suuret luulot itsestä ja suuret vahingot Suomelle.
Voi, kun joku poliitikko tulos mun paskaduuniin päiväkotiin
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:53"]
[/quote]
Paskaduuniin päiväkotiin päätyvät vain 5 vuotta yliopistossa opiskelleet kasvatustieteen maisterit (lastentarhanopettajat). Hekin tosin yleensä kouluttautuvat pian eteenpäin koulun opettajiksi, kun pyllynpesu ei pitkän linjan akateemista miellytä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:00"]
[/quote]
Paskaduuniin päiväkotiin päätyvät vain 5 vuotta yliopistossa opiskelleet kasvatustieteen maisterit (lastentarhanopettajat). Hekin tosin yleensä kouluttautuvat pian eteenpäin koulun opettajiksi, kun pyllynpesu ei pitkän linjan akateemista miellytä.
[/quote]
Lastentarhanopettajat suorittavat alemman korkeakoulututkinnon ja ovat kasvautstieteen kandidaatteja. Kandidaatin tutkinnon saa kasaan kolmessa vuodessa. Lastentarhanopettajan pätevyyden voi ainakin toistaiseksi saada myös opiskelemalla ammattiorkeakoulussa sosionomiksi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:00"]
[/quote]
[/quote]
Lastentarhanopettajat suorittavat alemman korkeakoulututkinnon ja ovat kasvautstieteen kandidaatteja. Kandidaatin tutkinnon saa kasaan kolmessa vuodessa. Lastentarhanopettajan pätevyyden voi ainakin toistaiseksi saada myös opiskelemalla ammattiorkeakoulussa sosionomiksi.
[/quote]
Kasvatustieteen kandidaatteja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:10"]Vanha, linkattiin avlle jo yli kuukaus sitte. [/quote] Mä luulin jo et joku on upannu mun vanhan ketjun mutta eih, tää olikin matkintaketju :P
[/quote]
Matkinta?
Ei Stubb ole tehnyt paskaduuneja. Syntynyt kultalusikka suussa ja golfannut kesät teinistä lähtien.
Vanha mutta edelleen ajankohtainen video.
Vanha, linkattiin avlle jo yli kuukaus sitte.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:10"]Vanha, linkattiin avlle jo yli kuukaus sitte.
[/quote]
Mä luulin jo et joku on upannu mun vanhan ketjun mutta eih, tää olikin matkintaketju :P
Kerrankin Stubb puhuu asiaa.