Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sanaton, tyttö tuli kaapista

Vierailija
10.07.2015 |

En tiedä mitä tekisin. Laittoin vain viestiä ja kertoi jäävänsä jonku tytön luo.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:51"]Ymmärrän. Itsellänikin tuli kaikkia itsesyytöksiä ja pohdin itku kurkussa mitä tein väärin kun tyttöni tuli kaapista. Nykyisin emme ole missään tekemisissä.
[/quote]
Ihaltavan rohkeaa, tässä tapauksessa lastenlapsiakaan on tulossa. Tämä siis on normaalia nykyään. Ei helvata

Vierailija
82/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:49"]

Ap ole nyt hyvä ja ihana äiti, sulattele asiaa hetki ja onnittele tytärtäsi sitten!

Älä tee niinkuin oma äitini kun kerroin hänelle seurustelevani tytön kanssa - hän rupesi itkemään ja sanoi, että kyse on ohimenevästä vaiheesta. Et voi kuvitellakkaan kuinka paljon se loukkasi ja satutti minua kun oma äiti suhtautui noin. Olin kaikenlisäksi itsekin tuolloin 16 vuotias ja vieläkin tekee pahaa ajatella tota tilannetta.

N20

[/quote] Miksi homoseksuaalisuudesta tulisi onnitella? Eihän heteroitakaan onnitella.

[/quote]

En mä tuota tarkoittanut. Aiemmin ap totesti, että hänen tyttönsä seurustelee, eli onnittelisi sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:49"]

Ap ole nyt hyvä ja ihana äiti, sulattele asiaa hetki ja onnittele tytärtäsi sitten!

[/quote]

Moni näköjään käsitti, että seks.suuntautumisesta pitäisi onnitella, itse ajattelin, että onnitella pitäisi seurustelusuhteesta/rakkaan löytymisestä. Kumpikohan oli. :) 

Vierailija
84/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos se onnittelu liittyy siihen, että nuorella on seurustelusuhde. Että vähän silleen, että "olen iloinen että olet onnellinen". Niin mä sen ymmärrän.

Vierailija
85/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ne ketkä käsittivät tuon onnittelun väärin, oletteko heteroita? 

Vierailija
86/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen tyttäresi puolesta, oli sitten kyseessä "vain vaihe" tai elämän kestävä rakkaus :) itsekin noin 15-vuotiaana olin ihastunut tyttöön ja ajattelin olevani bi, mutta seksuaalisuuskin muokkautuu elämän aikana :) Nykyään koen olevani vain hetero ja asun miehen kanssa, mutta ei homoissakaan ihmiset mitään pelättävää ole.

Vierailija
87/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:22"]

Hanki joku isokullinen kokenut mies, joka opettaa tytön oikeille tavoille. Lesboilu johtuu varmaan siitä, että ei ole kokenut kunnollista naintia iso kyrpäisen lihaksikkaan miehen kanssa. Pillumehujen nuoleminen on kuin kaukainen uni tuon kokemuksen jälkeen.

[/quote]

hyi v*ttu.

Vierailija
88/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 19:22"]Hanki joku isokullinen kokenut mies, joka opettaa tytön oikeille tavoille. Lesboilu johtuu varmaan siitä, että ei ole kokenut kunnollista naintia iso kyrpäisen lihaksikkaan miehen kanssa. Pillumehujen nuoleminen on kuin kaukainen uni tuon kokemuksen jälkeen.
[/quote]
hyi, lesbot osaa tyydyttää paremmin

Vierailija
89/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs taaksepäin, niin johan löytyy merkkejä. Varmaan harrasti joukkuelajeja ja oli poikamainen. Ehkä viihtyi partiossa? Kyllä sinä olet sen tiennyt jo aikaisemmin, mutta nyt vaan tuli vahvistus. Ja hyvä niin. Ei se väärin ole.

Vierailija
90/114 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69

Ihminen on seksuaalinen olento ja omaa seksuaalisuuden jo syntyessään! Perus kehityspsykologiaa tämän. Oppii jo lukion kakkoskurssilla...

Vierailija
91/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:52"]Ei olis mun tytär enää sen jälkeen. Ajatus jostain vieraasta tytöstä sormettamassa ja nuolemassa mun tytärtä on vaan kuvottavaa ja luonnotonta. Jos nainen ja nainen olisi tarkoitettu yhteen, olisi heillä mahdollisuus lisääntyä, sama miehillä. Mutta kun se ei ole mahdollista.
[/quote]

Kaikilla on mahdollisuus lisääntyä jos ei ole lisääntymiskyvytön.
[/quote] Huoh. Tiedät tasan tarkkaan, mitä tarkoitan. Homot ja lesbot eivät voi lisääntyä keskenään. Nainen ja nainen eivät voi lisääntyä keskenään, vai kumpi heistä tuottaa siemennestettä?

Vierailija
92/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:06"]

Tuota vähän ihmettelen, että miten vanhemmille tulee homoseksuaalisuus yllätyksenä: eikö koskaan ole käynyt mielessä, että saattaisiko lapseni olla homo? Eikö mielessä käy epäilys, jos vaikka ihan OK reilusti yli parikymppinen ei vieläkään ole tullut kotiin tyttö/poikakaverin kanssa? Tai jollei ole ollut mitään ihastuksia? Tai jos lapsi tykkää toisen sukupuolen vaatteista, eleistä tai tyylistä? Luulisi, että huomaa aika pian homomaiset piirteet? Onko niin, ettei sitä haluta omassa lapsessa huomata jollei homoutta hyväksy?

[/quote]

Mutta eihän tuossa ole logiikkaa.

Aivan. Itse olen yli parikymppinen, eikä takana ole vakavia parisuhteita niinkuin muilla ikätovereillani. En ole lesbo, en vain halua seurustella. En osaa sitoutua toiseen ihmiseen ilman, että jompi kumpi loukkaisi itseään. Nautin vapaudesta ja haluan elää elämääni itselleni, mutta todella monelle se tuntuu olevan ongelma. Kuulen usein ihmettelyjä siitä, miten surkeasti minulla menee kun en seurustele. Aivan kuin parisuhde olisi onnellisuuden mittari.

[/quote]

Vierailija
93/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:09"]

Voivoi ap, tuskin ne seksiä harrastaa.

[/quote]

mitä sitte vaikka harrastaisivatki? mitä luulet mitä ton ikäset heterot tekee ? miksi lesboseksi olisi "kauheeta" ? sehän on parasta, mitä nainen voi saada:)
[/quote] No ei todellakaan ole. Yhtälailla miehet osaavat sormettaa ja nuolla ja suudella, mutta se mikä lesboilta puuttuu on se tärkein; kyrpä. Iso, suonekas, sykkivä kyrpä, joka takaa suurimman mahdollisen nautinnon naiselle. Dildo tai sormet eivät samaan yllä, sori. Ja turha väittää, että "nainen tietää paljon paremmin mistä toinen nainen tykkää" kun yhtälailla toinen nainenkin saattaa pitää täysin eri asioista kuin se nainen. Tai mies voi olla taitava tyydyttämään naista.
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:09"]

Voivoi ap, tuskin ne seksiä harrastaa.

[/quote]

mitä sitte vaikka harrastaisivatki? mitä luulet mitä ton ikäset heterot tekee ? miksi lesboseksi olisi "kauheeta" ? sehän on parasta, mitä nainen voi saada:)
[/quote] No ei todellakaan ole. Yhtälailla miehet osaavat sormettaa ja nuolla ja suudella, mutta se mikä lesboilta puuttuu on se tärkein; kyrpä. Iso, suonekas, sykkivä kyrpä, joka takaa suurimman mahdollisen nautinnon naiselle. Dildo tai sormet eivät samaan yllä, sori. Ja turha väittää, että "nainen tietää paljon paremmin mistä toinen nainen tykkää" kun yhtälailla toinen nainenkin saattaa pitää täysin eri asioista kuin se nainen. Tai mies voi olla taitava tyydyttämään naista.
[/quote]
Miten mulla on ollut se käsitys, että lesbouden pointti olis osittain siinä, ettei siitä kyrvästä olla pahemmin kiinnostuneita? Itse olen kiinnostunut, mutta parhaimman tyydytyksen olen saanut miehen kanssa, joka ei pysty yhdyntään.

Vierailija
94/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:52"]Ei olis mun tytär enää sen jälkeen. Ajatus jostain vieraasta tytöstä sormettamassa ja nuolemassa mun tytärtä on vaan kuvottavaa ja luonnotonta. Jos nainen ja nainen olisi tarkoitettu yhteen, olisi heillä mahdollisuus lisääntyä, sama miehillä. Mutta kun se ei ole mahdollista.
[/quote]

[/quote] Huoh. Tiedät tasan tarkkaan, mitä tarkoitan. Homot ja lesbot eivät voi lisääntyä keskenään. Nainen ja nainen eivät voi lisääntyä keskenään, vai kumpi heistä tuottaa siemennestettä?
[/quote]
Kyllähän nyt homo ja lesbo voivat hyvinkin lisääntyä keskenään...

Vierailija
95/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aiempaan viitaten, ei varmaan tarkotettu, että yli 20-v, jolla ei ole kumppania pitäis automaattisesti olettaa homoksi tai lesboksi, mutta että voisihan sen mahdollisuuden edes ottaa huomioon.

Vierailija
96/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin olevani bi 12-vuotiaana ja sitä olen edelleen. Ensimmäinen vakava 2 vuoden parisuhde oli naisen kanssa. En ole vieläkään tullut kaapista kuin ystäville sillä vanhemmat tuskin hyväksyisivät. Rakastan heitä liikaa.. n24

Vierailija
97/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huolehdi, ei se mikää maton nuolija oo. nyt on vaa muodikasta olla vähemmistöä.

Vierailija
98/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:52"]Ei olis mun tytär enää sen jälkeen. Ajatus jostain vieraasta tytöstä sormettamassa ja nuolemassa mun tytärtä on vaan kuvottavaa ja luonnotonta. Jos nainen ja nainen olisi tarkoitettu yhteen, olisi heillä mahdollisuus lisääntyä, sama miehillä. Mutta kun se ei ole mahdollista.
[/quote]

[/quote]
Kyllähän nyt homo ja lesbo voivat hyvinkin lisääntyä keskenään...
[/quote] Älä viitsi. Nainen ja nainen tai mies ja mies eivä voi lisääntyä keskenään.

Vierailija
99/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:52"]Ei olis mun tytär enää sen jälkeen. Ajatus jostain vieraasta tytöstä sormettamassa ja nuolemassa mun tytärtä on vaan kuvottavaa ja luonnotonta. Jos nainen ja nainen olisi tarkoitettu yhteen, olisi heillä mahdollisuus lisääntyä, sama miehillä. Mutta kun se ei ole mahdollista. [/quote] Kaikilla on mahdollisuus lisääntyä jos ei ole lisääntymiskyvytön.

[/quote]

VÄÄRIN.

vain mies ja nainen on tarkoitettu lisääntymään. piste.

muu on sairautta, johon ei pidä lapsia sotkeman.

[/quote]

Kyynel. Sitä ei olla tähänkään päivään asti kyetty estämään.

Vierailija
100/114 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:00"]Tiedäkkö millaisen kanssa on yhdessä?
[/quote]
Tiedän, poikatytön kanssa.
ap
[/quote]
Siellä se nyt 20 senttisellä strap-onilla hoonaa sinun pikku enkeliä :( ja kyselee matalaksi muuttamallaan äänellä että "tuntuuko hyvältä?"
[/quote]
Taitaa olla oma fantasiasi? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi