Olen sanaton, tyttö tuli kaapista
En tiedä mitä tekisin. Laittoin vain viestiä ja kertoi jäävänsä jonku tytön luo.
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:00"]Tiedäkkö millaisen kanssa on yhdessä?
[/quote]
Tiedän, poikatytön kanssa.
ap
[/quote]
No varmasti suloinen pari. :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:50"]16 ei ole enää niin nuori. Miksi tuntuu oudolta? Toivottavasti et ole homoja tai lesboja vastaan.. [/quote] Jotenkin vain ajattelen sen olevan outoa kun nukkuu ja on tytön kanssa yhdessä. En ole heitä vastaan, mutta en olisi uskonut oman tyttöni olevan. ap
[/quote]
No hyvä. Onhan se varmasti yllätys monen vanhemmalle. Mutta tärkeintä on lapsen onni, eikö? :) Ja 'lohdutuksena', vaikka tyttö onkin tarpeeksi vanha tietämään, että tykkääkö samasta sukupuolesta, tuon ikäisenä on normaalia myös kai kaikenlaiset kokeilut, kun etsii itseään. Ettei hän välttämättä lesbo ole tai tule elämään elämäänsä naisen kanssa. Aika näyttää.
[/quote]
Toivoisin että maailma olisi jonain päivään niin avoin ettei ihmisten rakkautta ja seksuaalisuutta vähäteltäisi pitämällä sitä "kokeiluna".
[/quote]
En tarkoita vähätellä, itsekin kun kuulun vähemmistöön. Tarkoitin vain, että 16v seurustelu toisen tytön kanssa ei välttämättä tarkoita mitään pysyvää..
Tuota vähän ihmettelen, että miten vanhemmille tulee homoseksuaalisuus yllätyksenä: eikö koskaan ole käynyt mielessä, että saattaisiko lapseni olla homo? Eikö mielessä käy epäilys, jos vaikka ihan OK reilusti yli parikymppinen ei vieläkään ole tullut kotiin tyttö/poikakaverin kanssa? Tai jollei ole ollut mitään ihastuksia? Tai jos lapsi tykkää toisen sukupuolen vaatteista, eleistä tai tyylistä? Luulisi, että huomaa aika pian homomaiset piirteet? Onko niin, ettei sitä haluta omassa lapsessa huomata jollei homoutta hyväksy?
Voipi olla että on vaan seikkailun, itsensä etsimisen ja kokeilun aikoja nämä, ap :) mutta eikö se ole aivan sama ketä kukakin rakastaa ja sun näkökulmasta mikään ei ole sinulle sen erikoisempaa kuin tähänkään asti että tyttärellä on tyttöpuolisia ystäviä. Ethän sä niiddn touhuja edes nää niin miks ressata :)
mullakin oli tuossa iässä jonkinlainen "tyttöystävä" mutta se oli vain sellaista kokeilua, nykyään olen ihan miehen kanssa ja koen olevani hetero :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:06"]
Tuota vähän ihmettelen, että miten vanhemmille tulee homoseksuaalisuus yllätyksenä: eikö koskaan ole käynyt mielessä, että saattaisiko lapseni olla homo? Eikö mielessä käy epäilys, jos vaikka ihan OK reilusti yli parikymppinen ei vieläkään ole tullut kotiin tyttö/poikakaverin kanssa? Tai jollei ole ollut mitään ihastuksia? Tai jos lapsi tykkää toisen sukupuolen vaatteista, eleistä tai tyylistä? Luulisi, että huomaa aika pian homomaiset piirteet? Onko niin, ettei sitä haluta omassa lapsessa huomata jollei homoutta hyväksy?
[/quote]
Mutta eihän tuossa ole logiikkaa.
Miksi tarjoatte jotain seikkailua?Kyllä mä muistan ensirakkauden vakavana asiana.
Onko jotain outoa jos on kaverilla yötä? Minä olen 20v ja olen joskus ollut kaverilla yötä kun ollaan saunottu ja kaljoteltu. Ihan hetero olen :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:09"]Miksi tarjoatte jotain seikkailua?Kyllä mä muistan ensirakkauden vakavana asiana.
[/quote]
Kaikki ei vaan halua hyväksyä lesboutta.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:04"]
En tahdo satuttaa häntä. Olisin pettymys. En tiedä kuinka hän kestäisi sen. Hän pitää lesboutta sairautena ja paheksuu sitä avoimesti.
[/quote]
:( Onko uskovainen vai muuten vaan jyrkkä mielipiteissään?
Helppo sanoa, mutta jos oma äitini pitäisi minua pettymyksenä, koska olen lesbo, niin ookoo, samoin hän olisi minulle pettymys, äitinäni. Onneks omani hyväksyi minut, ettei tarvinnut pistää välejä poikki.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:10"]Onko jotain outoa jos on kaverilla yötä? Minä olen 20v ja olen joskus ollut kaverilla yötä kun ollaan saunottu ja kaljoteltu. Ihan hetero olen :D
[/quote]
Ei, mutta kertoi viestissä olevansa lesbo ja seurustelevansa.
Ap
Olisit ap onnellinen, ettei mitään oikeasti kamalaa ole sattunut. Lapsesi ei ole vakavasti sairas tai kuollut. Kaikki om hyvin. Hän on vain ihastunut tai kenties rakastunut.
Se joka ei uskalla kertoa äidilleen,sun äitis tietää jo.Siksi paheksuu.Anna palaa!
Mikäs siinä. Nykyään lesbot voivat saada lapsiakin, joten sitäkään ei tarvitse sulkea pois.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:57"]
Minun äitini ei hyväksy asiaa, enkä ole vielä 20-vuotiaanakaan uskaltanut kertoa. Se on hyvin raskas taakka. Piilotella todellista minää ja olla väkisin poikien kanssa vain, jotta äiti hyväksyisi.
[/quote]
Surullista. Mikset elä omaa elämääsi itsellesi? Ja miksi loppupeleissä tarvitset äitisi hyväksyntää, olet aikuinen nainen.
[/quote]
En tahdo satuttaa häntä. Olisin pettymys. En tiedä kuinka hän kestäisi sen. Hän pitää lesboutta sairautena ja paheksuu sitä avoimesti.
[/quote]
Hahaa! Taitaa olla niin että äitimuorees on itte bi ja häpeillyt peloissaan sitä koko ikänsä ja yrittää tolla paheksunnalla peitellä sitä ja saada muut tekemään saman virheen: ottaa miehen vaikka haluisi naisen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:12"]Se joka ei uskalla kertoa äidilleen,sun äitis tietää jo.Siksi paheksuu.Anna palaa!
[/quote]
En saisi niitä sanoja ulos suustani vaikka haluaisin. Kynnys on liian korkea. Ja pelkään seurauksia, aiheuttaisin vielä jonkin sydänkohtauksen...
No laita nyt sille jotain että asia ok ja mukava kun kerroit ja onnea. Ja että ovat tervetulleita teille kylään.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:09"]Miksi tarjoatte jotain seikkailua?Kyllä mä muistan ensirakkauden vakavana asiana.
[/quote]
Kaikki ei vaan halua hyväksyä lesboutta.
[/quote]
No ei ole kyse siitä! Se nyt vaan on fakta etgä 16-vuotias on nuori ja elää nuoruuden elämänvaihetta, johonkuuluu identiteettikriisi, kokeilunhalu ja jännityksen hakeminen ja rajojen testaaminen. Nuoret ovat yksilöitä ja jokaisella nuoruuden "oireet" ilmenevät yleensä 13-19 v jossain vaiheessa, toisilla selkeästi ja toisilla lievästi, sekä erilaisiin elämänalueisiin kohdistuen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:51"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:50"]16 ei ole enää niin nuori. Miksi tuntuu oudolta? Toivottavasti et ole homoja tai lesboja vastaan.. [/quote] Jotenkin vain ajattelen sen olevan outoa kun nukkuu ja on tytön kanssa yhdessä. En ole heitä vastaan, mutta en olisi uskonut oman tyttöni olevan. ap [/quote] Miksi et olisi uskonut? Miksi se nyt on sitten niin outoa että oma lapsesi on homoseksuaali, jos et kerran ole heitä vastaan? [/quote] Tyttö on naisellinen. Ap [/quote] Sori mut mulla on uutisia: Lesbous ei tarkoita että nainen olisi maskuliininen.
[/quote]
Aapeella on rankka päivä: monta uskomusta meni nurin samana päivänä.