Anni Uusivirta esittelee rekkamiehen hymyään
Kommentit (77)
Mun perse on parempi mutta eipä tulis mieleenkään esitellä julkisesti,huomiohuoraus on juurikin oikea sana.
Tuo persevako on paljon parempi ja viehättävämpi näky kuin joku botoxpumpattu ankkahuuli
Joku raja sentään voisi olla näissä instakuvissakin. Olkoon vain kaunis tyttö, mutta tuo kuva on kyllä todellakin mauton. Voi vain arvailla mitä se seuraavaksi esittelee...
Mun mielestä tuo on hauska. T. nainen
Mitä tuo eukko oikein puuhaa tuossa kuvassa?
Mä voisin näin ihan heteronaisena sanoa, että vois kyllä läppästä noita pakaroita
"Hups, miten se nut noin...? En kyllä yhtään ite huomannu..."
On jotenkin hassua, että Anni asuu arabimaassa ja silti postaa (huomio-)huorahtavampia kuvia kuin suunnilleen kukaan muu missi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:55"]Anni on aivan ihana. Niinkuin kaikki muutkin reilu parikymppiset, hyväkroppaiset, pirteät typykät, joita seuraan Instagramissa vaimon tietämättä. Aina piristää aamun kun tsekkaa uudet belfiet yms.
Oli hauska, kun telkkarista tulee näitä fitnesspäiväkirjoja ja vaimo ihmetteli, keitä noi on. Olisin voinut siinä suurin piirtein kertoa, mitä ne söi tänään aamupalaks tai mitä niillä oli päällä. Stalkkaus kunniaan! Siinä saa vaimo niin että tuntuu, saatana!
[/quote]
Siis täh.. mitä vaimo saa?
Eipä noita vakoja kovin montaa erilaista ole. Eri asia sitten että kuka persvakoaan selkä notkolla haluaa esitellä
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:33"]
Mitä Anni hakee näillä kuvilla?Millä hän elää tuolla Emiraateissa?
[/quote]
Siitähän on ollut juttua jo täällä aiemmin, että millä elantonsa siellä tienaa...
Any publicity ja niin edelleen....
Yläpäässä jollei järki yhtään pakota niin eimuutaku alapää tiskiin ja eetteriin..
Anni Uusivirta on yksi Suomen kauneimmista naisista ja omasta mielestäni jopa yksi maailman kauneimmista, pitkästä naamasta huolimatta (se on vain persoonallista) mutta onhan tuo nyt aivan tajuttoman mautonta :D
Kaunis kuin mikä. Kateelliset rusinatissit ne jaksaa vittuuntua kun kaunis vilauttaa vähän, ihan mitä vaan. Olette surkeita luusereita!