Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoiva nainen on turn off

Vierailija
10.07.2015 |

Itse tupakoivana miehenä en huolisi tupakoivaa naista. Se kertoo paljon naisesta ja kun tulee raskaaksikin vahingoittaa lasta tupakoinnilla. Tupakointi on miesten tapa ja tupakoiva nainen on wt lähes aina.
M26

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen ihmiseen en ole vielä törmännyt, jonka tupakointi tai tatuointi tekisi kauniimmaksi, houkuttelevammaksi, tyylikkäämmäksi, miellyttävämmäksi tai älykkäämmän oloiseksi.

Vierailija
2/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukuista päätellen arvaan että perjantaimode teki illan ratoksi pikku provon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi ikinä tupakoivaa miestä, kuvottava tapa. Eikö ole tutkittu, että teillä on heikompilaatuiset siittiötkin?

Vierailija
4/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:48"]Isompi turn off on koiria omistava nainen. Ainakin jos ei itse omista koiria.

Varsinkin jos on isoja koiria.

T.Mies
[/quote]
Miehethän niitä isoja koiria hankkivat egonsa jatkeeksi. Ruipelomiehet tai salilla ja hormoneilla itsensä turvottaneet. Ei todellakaan ole mikään naisten harrastus, todella monella lapsettomalla sinkkumiehellä on koira ja vaativat naiseltakin eläinrakkautta. En vihaa eläimiä, mutta ei tule silti kauppoja.

Vierailija
5/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:17"]

Sellaiseen ihmiseen en ole vielä törmännyt, jonka tupakointi tai tatuointi tekisi kauniimmaksi, houkuttelevammaksi, tyylikkäämmäksi, miellyttävämmäksi tai älykkäämmän oloiseksi.

[/quote]

No mutta ap varmaan on juuri sellainen,kun hän a)sallii itselleen tupakoinnin ja b)uskoo että hänellä on varaa valita naisten suhteen,kaikki tupakoimattomat naisethan palavat halusta päästä suhteeseen ahdasmielisen tupakoijan kanssa.

Vierailija
6/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva mies on kyllä minulle myös turnoff. En vaan kestäisi hajua.

Vierailija
7/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää se sama tyyppi, joka laittoi housuihinsa täytettä ja valitti naisten katseista?

Vierailija
8/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tupakoiva mies on yhtä turn-off kuin tupakoiva nainen. En ikinä seurustelisi tupakoivan miehen kanssa. En itse polta lainkaan.

Vierailija
9/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi muilta sellaista mitä et pysty itse tarjoamaan. Tämä toimii myös vinkkinä nettideittailijoille.

terv. Kyrsiintynyt

Vierailija
10/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:43"]

Ei se tupakoiva mieskään hehkee oo.

[/quote]

Kaksi sanaa: Marlboro Man

Vierailija
11/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:42"]

Itse tupakoivana miehenä en huolisi tupakoivaa naista. Se kertoo paljon naisesta ja kun tulee raskaaksikin vahingoittaa lasta tupakoinnilla. Tupakointi on miesten tapa ja tupakoiva nainen on wt lähes aina. M26

[/quote]

Myös sinä vahingoitata lastasi / siittiöitäsi tupakoinnillasi.

Eli sekä miesten että naisten tupakointi on vastenmielistä, mieheni lopetti tupakoinnin seurustelumme alkumetreillä tuhkakupilta maistuva suudelma ei ole kovonkaan ihana.

Vierailija
12/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on oksettavaa harrasti sitä mies tai nainen.

Vierailija
13/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:48"]Isompi turn off on koiria omistava nainen. Ainakin jos ei itse omista koiria.

T.Mies
[/quote]
Miten kirjoitit että mies, vaikka sinä pelkäät koiria, kuten jotkut harvat pikkupojat.
Mies nimitystä et todellakaan ansaitse.
Mies ei pelkää koiria.

Vierailija
14/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tupakoiva mieskään hehkee oo.

Vierailija
15/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja tatuoitu, lävistetty, meikattu, paljas, konservatiivi, liberaali, lihava, laiha, lyhyt, pitkä, karvainen, karvaton, pitkätukka, lyhyttukka, kalju, vaalea, tumma, sininen jne. joten loppujen lopuksi voidaan tiivistää:

Nainen on turn off.

Vierailija
16/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, jopas olet mies. Tiedätkö tuollasia miehiä on peräkammarin poikana lukemattomia. Rupee jo kattelemaan äitin nurkista sitä loppuelämän petipaikkaa.

Vierailija
17/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ihminen on täys turnoff.vastenmielinen.

Vierailija
18/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi turn off on koiria omistava nainen. Ainakin jos ei itse omista koiria.

T.Mies

Vierailija
19/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomana naisena, en ikinä ottaisi tupakoivaa miestä.

Joten ap on todellakin myös turn off. 

Lisäksi iso turn off ihmisessä on se, että hyväksyy itsellään jonkun paheen jota ei muilla hyväksy.

Vierailija
20/25 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva henkilö on turn off.

En todellakaan suostuisi suutelemaan tupakalta haisevaa ja maistuvaa miestä. 

Tupakoijat kuuluvat onneksi ihmisryhmään, joiden kanssa olen harvoin tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan