Mitä lasten kummeille joululahjaksi? (Ettei jää taas viime tinkaaan ;)
Ollaan annettu edellisjouluina joulukukka-asetelman, marmorikynttilän; tylsää? Ideoita! Ei tarvi olla kallis (mielellään ei!), mutta hyvät ideat ei tunnu syntyvän nyt itellä.
Kommentit (29)
Ainakin meidän kummeillä on omiakin lapsia ja ne toki menee kummilasten edelle. Sen sijaan kummilapsen tekemä joku leivonnainen on ihan hyvä idea.
lahjoja. Ei se tunnu rasitteelta tai negatiiviselta. Tunnemme kaikki kummit hyvin, joten jotain harrastuksiin yms. liittyvää löytyy aina helposti kaupoista, itse ehdimme harvemmin tehdä mitään.
Toki jokin kummilapsen piirustus tai kummilapsen kanssa leivotut piparit ovat sopivia. Sen sijaan minusta tuntuisi hassulta antaa kummille joku täysin kummilapseen liittymätön lahja (esim. kynttilä). Toki sitten on eri asia, jos kummeille antaisi lahjan siinäkin tapauksessa, että he eivät ole kummeja.
vaihdettu kuva kehitysapukummilapsesta. Kehyksessä sentään vielä luki mun lapsen nimi, kun se oli siihen poltettu.
En usko, että tossa oli mitään henkilökohtaista ja se mun laittama kuva on varmaan vaan pudonnut ja ehkä mennyt sitten pilalle tai jotain, mutta kuitenkin tuntui tylsältä.
MUN MIELESTÄ EI TARVITSE, OLEMME 7 LAPSEN KUMMEJA EMMEKÄ OLE SAANEET MITÄÄN EMMEKÄ OLE ODOTTANEETKAAN.
Ollaan saatu PartyLite-kynttilä, viinipulloja, kummilapsen kuva kehystettynä, ovikranssi, enkelikoristeita, tiffany-koristeita, kynttilänjalka...
Itse ollaan lapsemme kummeille annettu lapsesta valokuvaamossa otettu kuva, viinipullo, käsin painetut peffletit... niin, kahtena vuotena lapsemme kummi teki aika tylysti ja lähetti lapsemme joululahjan, vaikka asuu ihan lähellä... silloin me ei kyllä lähetetty heidän lahjaansa...
Mun mielestä on kiva muistaa lapseni kummeja.
Toki tätä nyt ei kannata liian aikaisin tehdä.