Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lasten kummeille joululahjaksi? (Ettei jää taas viime tinkaaan ;)

Vierailija
26.09.2006 |

Ollaan annettu edellisjouluina joulukukka-asetelman, marmorikynttilän; tylsää? Ideoita! Ei tarvi olla kallis (mielellään ei!), mutta hyvät ideat ei tunnu syntyvän nyt itellä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tätä nyt ei kannata liian aikaisin tehdä.

Vierailija
22/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kummeillä on omiakin lapsia ja ne toki menee kummilasten edelle. Sen sijaan kummilapsen tekemä joku leivonnainen on ihan hyvä idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tapa...

Vierailija
24/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille leffaliput.

Vierailija
25/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoja. Ei se tunnu rasitteelta tai negatiiviselta. Tunnemme kaikki kummit hyvin, joten jotain harrastuksiin yms. liittyvää löytyy aina helposti kaupoista, itse ehdimme harvemmin tehdä mitään.

Vierailija
26/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokin kummilapsen piirustus tai kummilapsen kanssa leivotut piparit ovat sopivia. Sen sijaan minusta tuntuisi hassulta antaa kummille joku täysin kummilapseen liittymätön lahja (esim. kynttilä). Toki sitten on eri asia, jos kummeille antaisi lahjan siinäkin tapauksessa, että he eivät ole kummeja.

Vierailija
27/29 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettu kuva kehitysapukummilapsesta. Kehyksessä sentään vielä luki mun lapsen nimi, kun se oli siihen poltettu.

En usko, että tossa oli mitään henkilökohtaista ja se mun laittama kuva on varmaan vaan pudonnut ja ehkä mennyt sitten pilalle tai jotain, mutta kuitenkin tuntui tylsältä.

Vierailija
28/29 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN MIELESTÄ EI TARVITSE, OLEMME 7 LAPSEN KUMMEJA EMMEKÄ OLE SAANEET MITÄÄN EMMEKÄ OLE ODOTTANEETKAAN.

Vierailija
29/29 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saatu PartyLite-kynttilä, viinipulloja, kummilapsen kuva kehystettynä, ovikranssi, enkelikoristeita, tiffany-koristeita, kynttilänjalka...

Itse ollaan lapsemme kummeille annettu lapsesta valokuvaamossa otettu kuva, viinipullo, käsin painetut peffletit... niin, kahtena vuotena lapsemme kummi teki aika tylysti ja lähetti lapsemme joululahjan, vaikka asuu ihan lähellä... silloin me ei kyllä lähetetty heidän lahjaansa...

Mun mielestä on kiva muistaa lapseni kummeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä