mieheni stondis loppuu mua nuollessa, normaalia?
Siitä kun pitäis jatkaa paneminen niin mun pitää uudelleen aina nostaa se pystyyn :(
Eikö nuoleminen kiihota miestä tarpeeksi
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:05"]Ei nauti siitä, mutta tekee sinun mieliksi.
[/quote]
Mutta ihan itse se on aina mua nuolemasa ja silti käy näin
Ei munkaan miehellä enää seiso kun se nuolee, ellei oo tosi kiimassa. Uudelleen aina imen sen kovaksi ja homma jatkuu!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:05"]Ei nauti siitä, mutta tekee sinun mieliksi.
[/quote]
Näin. Eihän kaikki naisetkaan kiihotu ottaessaan mieheltä suihin, mutta tekevät sitä miehen mieliksi kuitenkin.
Halu ja kyky ei aina mene tasan. Voi olla että siinä tulee sellainen asento verenkierron sun muun kannalta, että erektio ei ole parhaillaan. Yksilöstä riippuen voi olla muukin asento.
-Mies 29v + 1v-
Itse keskityn sen verran siihen nuolemiseen, että oma stondis unohtuu. Toki voi olla, että nuoleminen on miehellesi pakkopullaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:05"]Ei nauti siitä, mutta tekee sinun mieliksi.
[/quote]
[/quote]
Haluaa tehdä sitä sun mieliksi. Olisit tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:05"]Ei nauti siitä, mutta tekee sinun mieliksi.
[/quote]
[/quote]
Haluaa tehdä sitä sun mieliksi. Olisit tyytyväinen.
[/quote]
En
Miten kiihotun kalan ja kusen hajusta. Oli se sitten pesty eli lievä tai päivän muhinut? Ei ole mun fetissi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:24"]Perus lassukka joka nuolee vaimonsa kusivittua että saisi pillua.
[/quote]
Hyi saatana mitä kielenkäyttöä aikuisilla ihmisillä on.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:24"]Perus lassukka joka nuolee vaimonsa kusivittua että saisi pillua.
[/quote]
Hyi saatana mitä kielenkäyttöä aikuisilla ihmisillä on.
[/quote]
Kuin myös. En tajua miksi tota saatanaa pitää tunkea joka väliin?
Miksi pitää nuolla, jos stondis muuten pysyisi kunnossa? Ei se liputtelu korvaa kunnon panoa.
Ei nauti siitä, mutta tekee sinun mieliksi.