mieheni stondis loppuu mua nuollessa, normaalia?
Siitä kun pitäis jatkaa paneminen niin mun pitää uudelleen aina nostaa se pystyyn :(
Eikö nuoleminen kiihota miestä tarpeeksi
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:35"]
Jos joku haluaa harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei edes juuri kiihotu näkemästään ja maistamastaan ja tuntemastaan, niin tyhmähän sitä silloin on! Aina löytyy parempi! Itselleni kelpaa vain paras, eli se, että minua halutaan täysillä.
[/quote]
Etkö nyt tampio tajua että mies voi ihan täysillä haluta ja olla kiihottunut vaikka ei seisoisikaan! Mies voi keskittyä siihen nuolemiseen, naisen haluamiseen ja naisen nautintoon niin paljon että se oma stondis unohtuu. Ei se munan pystyssä olo ole ainoa merkki miehen kiihottumisesta. Mies voi myös äännellä ja voihkia, sekä kiihottunut kiilto silmissään ja munan päässä haluta itsensä hulluksi. Joillakin se muna vaan tarvii sitä kosketusta pysyäkseen hereillä, eikä siinä ole mitään vikaa.
[/quote]
Varmaan joo, ainakin teoriassa kiihottunut tai jollakin astraalitasolla, mutta ei oikeasti. Voin minäkin tässä ajatella ja väittää että ooh, olenpa kiihottunut, mutta jos alapääni ei syki ja ole kostunut, niin en sitä ole.
[/quote]
Et siis ole, vaikka tekisit miehelle kaikkea ihan hurmioituneessa mielentilassa? Vai onko takana pelko, että mies vain näyttelee sinulle, koska ei pidä sinua tarpeeksi arvokkaana? Saattaisit itsekin vähän näytellä jotta miehen mielenkiinto herää, mutta et halua samaa tehtävän sinulle. Just just. En ymmärrä miten asia on sinulle muuten niin vaikea tai arka.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:28"]
Jos joku haluaa harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei edes juuri kiihotu näkemästään ja maistamastaan ja tuntemastaan, niin tyhmähän sitä silloin on! Aina löytyy parempi! Itselleni kelpaa vain paras, eli se, että minua halutaan täysillä.
[/quote]
Etkö nyt tampio tajua että mies voi ihan täysillä haluta ja olla kiihottunut vaikka ei seisoisikaan! Mies voi keskittyä siihen nuolemiseen, naisen haluamiseen ja naisen nautintoon niin paljon että se oma stondis unohtuu. Ei se munan pystyssä olo ole ainoa merkki miehen kiihottumisesta. Mies voi myös äännellä ja voihkia, sekä kiihottunut kiilto silmissään ja munan päässä haluta itsensä hulluksi. Joillakin se muna vaan tarvii sitä kosketusta pysyäkseen hereillä, eikä siinä ole mitään vikaa.
[/quote]
Varmaan joo, ainakin teoriassa kiihottunut tai jollakin astraalitasolla, mutta ei oikeasti. Voin minäkin tässä ajatella ja väittää että ooh, olenpa kiihottunut, mutta jos alapääni ei syki ja ole kostunut, niin en sitä ole.
[/quote]
Tämä nyt meni myös niin metsään. Minä voin olla kiihottunut mutta alapää ei ole vielä kostunut. Jos tarvitsee liukastetta niin pitäisikö miehen panna minut heti vaihtoon kun olen kylmä kala? Ei ole noin suoraviivaista.
[/quote]
Niinpä ja mä olen aina kostunut ja sen puoleen "heti valmis" mutta seksi alkoi mua kiinnostaa vasta 4-kymppisenä. Sitä ennen en saanut siitä mitään, joten arvatkaa vain olinko yhtään kiihottunutkaan? En.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tässä joku nainen luennoi siitä milloin mies on oikeasti kiihottunut tai ei. Lukekaa nyt ne oikeiden miesten kommentit siitä että voi vaikka laueta ilman että on kovana.
[/quote]
Olen kanssasi lähes samaa mieltä. Tuo lainaamasi luennoitsija ei kyllä näköjään tiedä edes naisen kiihottumisesta mitään. Ja jos viittasit "oikeiden miehen kommenteilla" tuohon 79. vastaukseen niin olen kylläkin nainen. ;) T: vastausten 68 & 79 kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:19"]
Arvatkaa mitä minä tekisin, jos miehellä lerpahtaisi nuolemiseni aikana? Toteaisin, että "jaa, sinä lopettelitkin jo..." Nousisin ylös, pukisin päälle ja lähtisin pois. Enkä palaisi enää koskaan!
[/quote]
Eikö sinun seksielääsi kuulu laisinkaan hyväksyntää? Entä jos sä et kostuis? Jos mä olisin mies, niin mä pukisin päälleni ja sanoisin: ai, sua ei sit kiinnostanutkaan, enkä tapaisi sua enää koskaan, paitsi toki kaverina. Että näin.
[/quote]
[/quote]
Mitenköhän säkin etsit sitä seksiseuraa. Mietin vain. Ilmeisesti miehet vaan tarjoaa sinulle itseään?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:26"]Pese vittusi joskus ? [/quote] Täällä on niin moni nainen kertonut, ettei heillä käydä pesulla ennen seksiä ja ei mies oo valittanut, mutta ei kai sitä kaikki kehtaa sanoa että vittus haisee. Ehkä sen sitten vaan näkee kun ei miehellä seiso.
[/quote]
Ensinnäkin; kyllä pitäis kehdata. Asian voi näet ilmaista vähän kauniimminkin. Kyllä mä olen suoraan pyytänyt miestä käymään pesulla jos mulkku on tuoksahtanut. Ja toisekseen; ei sinne pesulle tarvitse rynnätä ennen seksiä, jos osaa käydä päivittäin suihkussa.
Täällä olis halukas mätimamma vati paljaana. On röpelöreunat ja kaikki. Oikeen kolikoille haiseva hevonvittu.
Nuolijaa?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]
Täällä olis halukas mätimamma vati paljaana. On röpelöreunat ja kaikki. Oikeen kolikoille haiseva hevonvittu.
Nuolijaa?
[/quote]
Tullaan, tullaan nuolemaan! Minulla kyllä lerpahtaa puolen minuutin välein, mutta ollaan silti kiihottuneita, nin perkeleen kiihottuneita! Mällikin lentää hienosti löysästä kikkelistäni! t. av-mies
Kerrotaan nyt lyhyt selvitys kaikille joilla on vajausta tiedoissaan:
-Mies voi olla kiihottunut vaikka penis ei ole jäykistynyt.
-Penis voi olla jäykistynyt vaikka mies ei ole kiihottunut.
-Nainen voi olla kiihottunut vaikka vagina ei ole märkä.
-Vagina voi olla märkä vaikka nainen ei ole kiihottunut.
Totta^ Muutenhan impotentit eivät voisi enää koskaan kiihottua naisesta :D Itse seurustelin yhden miehen kanssa, jolla ei seissyt sairauden takia. Oli kiihottunut minusta todellakin...
Olis kiva nähdä näiden naisten touhuja, että kuinkas ne näyttää miehilleen sitä haluamistaan jotka odottavat että jortikka torottaa kellon ympäri. Ja että heitä halutaan täysillä mut eivät oo valmiita osoittamaan käytökselään omia halujaan kumppaniaan kohtaan.Erektiohäiriön keskeisin määritelmiä taitaa olla että kovettuuko siinä määrin että kykenee yhdyntään. Keskittyessä pitkän aikaa hyväilemään kumppania se kyllä kiihottaa muttei riitä välttämättä aina kannattelemaan erektiota. Ja kun vähän pidempään elää ja harrastaa nii ymmärtää, eikä tee tulkintoja sen mukaan kun on saanu puutteessa olevan viihdekäyttöön e-lääkettä rouskuttavan poikarukan raahattua baarista kotiin.(ottanut jännityksen varalta rohkaisua että vois edes hetken olla vieraan silmissä sonni, samoin tekevät monet miesrukat mennessään maksullisiin. Jotkut jopa kuvitellen että josko ammattilainen antas rahat takas ku oikein jylkyttää). Ja pokejutut on elokuvaa ja eri juttu. Käytetään e-lääkkeitä, penispumppuja ja liukkareita ja vaikka mitä jotta saadaan visuaalisesti tarpeeksi räyhäkän näköstä meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä nyt meni myös niin metsään. Minä voin olla kiihottunut mutta alapää ei ole vielä kostunut. Jos tarvitsee liukastetta niin pitäisikö miehen panna minut heti vaihtoon kun olen kylmä kala? Ei ole noin suoraviivaista.
[/quote]
Niinpä ja mä olen aina kostunut ja sen puoleen "heti valmis" mutta seksi alkoi mua kiinnostaa vasta 4-kymppisenä. Sitä ennen en saanut siitä mitään, joten arvatkaa vain olinko yhtään kiihottunutkaan? En.
[/quote] Tuo on kyllä todella sääli. Käytännössä toinen jalka haudassa, ulkonäkö mennyt ja sitten vasta seksi kiinnostaa. Etkö masturboinut hedelmällisessä iässä?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:42"]
[/quote] Juuri näin. Tämäkin asia pitäisi varmaan vaimolle vääntää rautalangasta. Kun sattuu olemaan herkästi kosketukseen reagoiva penis. Vaimo yritti varmaan toista tuntia saada meikäläistä nussimaan tänään. Kalu oli jäykkänä, mutta kun ei huvita niin ei huvita. En jaksa rehkiä, kun ei siitä mitään tule. Kyseessä ns. Wanhan ajan Wäljä Tawara. Itselläni ei ole kuitenkaan ns. Wanhat kunnon Witjamunat.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]Täällä olis halukas mätimamma vati paljaana. On röpelöreunat ja kaikki. Oikeen kolikoille haiseva hevonvittu.
Nuolijaa?
[/quote] Ämpäri pitsireunoilla? Hahahahhahaha LMAO :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:03"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:35"] Jos joku haluaa harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei edes juuri kiihotu näkemästään ja maistamastaan ja tuntemastaan, niin tyhmähän sitä silloin on! Aina löytyy parempi! Itselleni kelpaa vain paras, eli se, että minua halutaan täysillä. [/quote] Etkö nyt tampio tajua että mies voi ihan täysillä haluta ja olla kiihottunut vaikka ei seisoisikaan! Mies voi keskittyä siihen nuolemiseen, naisen haluamiseen ja naisen nautintoon niin paljon että se oma stondis unohtuu. Ei se munan pystyssä olo ole ainoa merkki miehen kiihottumisesta. Mies voi myös äännellä ja voihkia, sekä kiihottunut kiilto silmissään ja munan päässä haluta itsensä hulluksi. Joillakin se muna vaan tarvii sitä kosketusta pysyäkseen hereillä, eikä siinä ole mitään vikaa. [/quote] Varmaan joo, ainakin teoriassa kiihottunut tai jollakin astraalitasolla, mutta ei oikeasti. Voin minäkin tässä ajatella ja väittää että ooh, olenpa kiihottunut, mutta jos alapääni ei syki ja ole kostunut, niin en sitä ole. [/quote] Tämä nyt meni myös niin metsään. Minä voin olla kiihottunut mutta alapää ei ole vielä kostunut. Jos tarvitsee liukastetta niin pitäisikö miehen panna minut heti vaihtoon kun olen kylmä kala? Ei ole noin suoraviivaista. [/quote] Niinpä ja mä olen aina kostunut ja sen puoleen "heti valmis" mutta seksi alkoi mua kiinnostaa vasta 4-kymppisenä. Sitä ennen en saanut siitä mitään, joten arvatkaa vain olinko yhtään kiihottunutkaan? En. [/quote] Tuo on kyllä todella sääli. Käytännössä toinen jalka haudassa, ulkonäkö mennyt ja sitten vasta seksi kiinnostaa. Etkö masturboinut hedelmällisessä iässä?
[/quote]
Ei ole ulkonäkö mennyt, olen paremman näköinen kuin koskaan. Mulla ei ole edes ryppyjä vielä, kuulun siihen harvalukuisten naisten porukkaan. Säännöllisesti luullaan mua 3-kymppiseksi. Halut tulivat sitä paitsi minun ollessa liitossa mieheni kanssa, joten seksiseuraa ei tarvitse edes etsiä. Toki on kurjaa, että vasta nyt, mutta toisaalta parempi nyt kuin ei ollenkaan ja lisäksi moni ikäiseni nainen on menettänyt halunsa ja kiinnostuksensa seksiin koittaessaan miellyttää miehiään ja/tai vaatiessaan, että nämä kiihottuvat heistä kuin sonnit kesälaitumella ja pettyneet, kun ei se seksi sellaista enää ikäisillään miehillä ole.
Toki en ole nuoren rakastajan ottamistakaan kellekään vastaan, mutta aika moni nyt kuitenkin elää ikäisensä kumppanin kanssa. Ja nuorten miesten seksuaalisuus on ehkä vähemmän antoisaa kuin keski-ikäisten, jos on pakko vertailla, toki riippuu sekin henkilöistä eniten.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:07"]Itse keskityn sen verran siihen nuolemiseen, että oma stondis unohtuu. Toki voi olla, että nuoleminen on miehellesi pakkopullaa.
[/quote]ite ainakin keskityn nii paljon naisen nautintoon että aika usein lerpsahtaa stondis!
"Mieheni stondis loppuu mua nuollessa, normaalia?"
Miehen stondiksen loppuminen on ihan normaalia, alapään nuoleminen taas ei.
Suurin osa miehistä tarvii kosketusta, ei tuollaista tarvi stressata. T. Mies
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä voi olla ihan oikeasti kiihottunut. Se miehenkin alapää voi sykkiä ja olla kostunut, eli olla kiihottunut, ilman seisokkiakin. Mies voi saada kunnon orgasmeja ja jopa laueta ilman seisokkia.
[/quote]
Juuri näin. Erektiolla ja kiihottumisella ei juuri ole yhteyttä. Luulisi aikuisten ihmisten ottavan edes tuon verta selvää perus biologiasta
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:42"]
Kerrotaan nyt lyhyt selvitys kaikille joilla on vajausta tiedoissaan:
-Mies voi olla kiihottunut vaikka penis ei ole jäykistynyt.
-Nainen voi olla kiihottunut vaikka vagina ei ole märkä.
-Vagina voi olla märkä vaikka nainen ei ole kiihottunut.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:19"]
Arvatkaa mitä minä tekisin, jos miehellä lerpahtaisi nuolemiseni aikana? Toteaisin, että "jaa, sinä lopettelitkin jo..." Nousisin ylös, pukisin päälle ja lähtisin pois. Enkä palaisi enää koskaan!
[/quote]
Eikö sinun seksielääsi kuulu laisinkaan hyväksyntää? Entä jos sä et kostuis? Jos mä olisin mies, niin mä pukisin päälleni ja sanoisin: ai, sua ei sit kiinnostanutkaan, enkä tapaisi sua enää koskaan, paitsi toki kaverina. Että näin.
[/quote]
[/quote]
Eli toisinsanoen olet seksuaalisuutesi suhteen melko epävarma.