Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tupakoitsijat tunkee savuttelemaan raskaana olevan viereen???

Vierailija
10.07.2015 |

Olen viimeisillään raskaana ja monesti tässä parin viime kuukauden aikana, kun olen odottanut bussia katoksessa, on siihen penkille tullut viereen joku muija, joka alkaa polttamaan. On sitten ollut pakko lähteä pois siitä, kun en kehtaa alkaa huutamaankaan (en halua turpaani tässä tilassa keneltäkään). Saako nämä ihmiset jotain tyydytystä siitä että saa toisen lähtemään? Silloin kun en ollut paksuna, ei läheskään niin moni tullut viereen polttamaan. Tuntuu ihan tahalliselta kiusanteolta :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että joku muija tunkee siihen polttamaan. Minäminä -asenne on heissä vahva :(

Vierailija
2/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksesi johtuu raskaushormoneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuli mutta nyt kiinnität siihen enemmän huomiota

Vierailija
4/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä mitään vahinkoa tule, paha haju vain.

Vierailija
5/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä.. kai sitä ei sitten kiinnittänyt huomiota. Olen kyllä vähän ylitunteellinen muutenkin nyt. Harmittaa vaan sellaiset ihmiset jotka ei osaa ottaa muita huomioon :(

ap

Vierailija
6/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan tupakkaa, mutta vältän AINA muita ihmisiä. Eritoten juuri lapsia ja raskaana olevia naisia. Jos kävelen kadulla, pyrin puhaltamaan savut vasta ohitettuani vastaantulijat. Itseäkin ärsyttää esim. toreilla ja markkinoilla tupruttelevat, menisivät pariksi minuutiksi jonnekkin syrjempään.

Vierailija
7/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:53"]Niin en tiedä.. kai sitä ei sitten kiinnittänyt huomiota. Olen kyllä vähän ylitunteellinen muutenkin nyt. Harmittaa vaan sellaiset ihmiset jotka ei osaa ottaa muita huomioon :(

ap
[/quote]

Ethän itsekkään ottanut maapallon ihmisiä huomioon ja teit lapsen tähän ylikansoitettuun maailmaan

Vierailija
8/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tupakaksi pitää panna heti kun on selvinnyt kaupan ovesta ulos? Yököttää kulkea niiden räkivien korsteenien ohi kauppaan ja pois. Kauppiaiden syyhän se sinänsä on, hehän mahdollistavat sen asettamalla tuhkapöntön siihen oven pieleen.

Vierailija
9/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:53"]

Poltan tupakkaa, mutta vältän AINA muita ihmisiä. Eritoten juuri lapsia ja raskaana olevia naisia. Jos kävelen kadulla, pyrin puhaltamaan savut vasta ohitettuani vastaantulijat. Itseäkin ärsyttää esim. toreilla ja markkinoilla tupruttelevat, menisivät pariksi minuutiksi jonnekkin syrjempään.

[/quote]

Näin teen minäkin. Yritän myös katsoa (kun siis menen sivummalle polttamaan) ettei tuuli vie savuja muiden luokse esim. juuri linkkapysäkillä.

En myöskään koskaan heitä natsoja maahan. Jos ei ole roskista liki, tumppaan tupakan pilttipurkkiin (minulla on aina tyhjä pilttipurkki mukana).

Vierailija
10/10 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on primitiivinen tappajanvaisto. Tupakoiva nainen kokee vieraan naaraan ja hänen masuasukkinsa uhaksi omalle olemassaololleen. Tämä uhka täytyy koettaa neutraloida, ja avuksi otetaan tupakka, koska suora väkivaltainen hyökkäys olisi liian paheksuttua.