Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain av-mammalla cooli ja arvostettu ammatti?

Vierailija
10.07.2015 |

Vai ollaanko me kaikki tälläisiä löysiä elämänkoululaisia kotimammoja kuten minä?

Vai onko täällä lääkäreitä, lentäjiä, poliiseja, kirurgeja tms arvostettua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtiolla, maksan ihmisille rahaa. Jotkut ainakin arvostavat, ainakin ne ketkä sitä rahaa saa... ;) Totta puhuen, ei varmasti ole arvostettu ammatti, valtion pieni virkamies, mutta siisti sisätyö.

Vierailija
2/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ammattini ei ole mitenkään cool tai arvostettu, mutta monen mielestä tuntuu olevan. Olen siis asianajaja. Mammalomalla parhaillaan tosin. En jaksa ikinä osallistua tämän palstan palkka- ym. kyselyihin, koska tosiaan jos niissä kertoo ammattinsa ja tulonsa, saa perään heti porvoo-huuteluja. Muutenkaan mua ei kiinnosta yrittää päteä anonyymisti netissä sellaisella asialla, kuin oma työni (todella typerää ja lapsellista). Tähän nyt vastasin kun kysyttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaahhahhahhahhaaaaa... ei tod. Olen opettaja, alinta kastia av:lla.

Vierailija
4/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä, toiset arvostavat ja jotkut ovat sitä mieltä ettei meitä tarvita. Mulle se ja sama, arvostuksella ei laskuja makseta.  

Vierailija
5/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lääkäri, mieheni on lakimies. Ollaanko cooleja?

Vierailija
6/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä mitenkään coolia, mutta olen toimittaja yhdessä Suomen suurimmista päivälehdistä. 

Käyn katsomassa usein, mitä mahdollisesti ajatellaan jostain päivänpolttavasta aiheesta. 

Haen myös juttuideoita, vaikka useimmat jutut ovat kyllä täysin ylhäältä päin saneltuja. 

Vierailija
7/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole jo huomannut, että av on kaikkien Suomen neurokirurgien, huippulakimiesten ja yritysjohtajien luvattu maa? Niitähän täällä riittää, palkkakeskusteluissa etenkin!

Vierailija
8/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku varmaan arvostaa meitä EU-virkamiehiä.

Vierailija
9/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä on tärkeissä asiantuntijatehtävissä.

Vierailija
10/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin melkein kysyä onko täällä muita kuin kirurgeja, lentäjiä, lakimiehiä, diplomi-insinöörejä ja arkkitehteja?

Vierailija
11/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:17"]No joku varmaan arvostaa meitä EU-virkamiehiä.
[/quote] no tänä päivänä ei. Useimmat suomalaisetkin haluaisivat eron.

Vierailija
12/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ei kenelläkään saa asiat olla hyvin.

Jos tienaat yli 2500€, olet porvari. Jos tienaat yli 3000€, valehtelet ja puhut paskaa.

Sama pätee mm. seuraaviin asioihin:

"On mahdotonta, ettei saa raskausarpia tai että rinnat / alapää ei mene pilalle synnytyksessä"

"Ihmisen työttömyys ei ole koskaan hänen itsensä vika, eikä siihen vaikuta mitenkään ihmisen omat valinnat, kuten koulutus"

"Ylipaino ei ole koskaan ihmisestä itsestään riippuva asia"

"On suositeltavaa olla itsetyydyttämättä ja maata aina halujen tullen uuden miehen kanssa, jotta seksikumppaneita on aina vähintään saman verran kuin oma ikä on numeroina"

"Kaikki mistä minä en pidä, on trollausta tai valhetta"

Vierailija
13/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, kuka mitäkin arvostaa. Itse olen vastaava ensihoitaja ja tykkään todella paljon työstäni.

Vierailija
14/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:22"]Täällähän ei kenelläkään saa asiat olla hyvin.

Jos tienaat yli 2500€, olet porvari. Jos tienaat yli 3000€, valehtelet ja puhut paskaa.

Sama pätee mm. seuraaviin asioihin:

"On mahdotonta, ettei saa raskausarpia tai että rinnat / alapää ei mene pilalle synnytyksessä"

"Ihmisen työttömyys ei ole koskaan hänen itsensä vika, eikä siihen vaikuta mitenkään ihmisen omat valinnat, kuten koulutus"

"Ylipaino ei ole koskaan ihmisestä itsestään riippuva asia"

"On suositeltavaa olla itsetyydyttämättä ja maata aina halujen tullen uuden miehen kanssa, jotta seksikumppaneita on aina vähintään saman verran kuin oma ikä on numeroina"

"Kaikki mistä minä en pidä, on trollausta tai valhetta"
[/quote]millaisia aloituksia luet :D

Vierailija
15/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tällä palstalla mikään ammatti ole arvostettu tai cool :D

Vierailija
16/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lääkäri!

Vierailija
17/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähäri, ja käsittääkseni useimmat palstalaiset ovat myös lähäreitä.

Vierailija
18/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan kovasti yrittäjiä.

Vierailija
19/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:26"]No eihän tällä palstalla mikään ammatti ole arvostettu tai cool :D
[/quote]
Komppi tälle! AV:llä ei arvosteta ketään eikä mitään! :) t: paskantärkeä DI

Vierailija
20/23 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä arvostettu mutta olen miespuolinen av-mamma ja tällä hetkellä ammattini on yksityisetsivä. Itse pidän sitä coolina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi