Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

facebookin gugguu ryhmä

Vierailija
10.07.2015 |

Pitää siirtyä tänne keskustelemaan kun ei yhtään negatiivistä sanaa saa sanoa gugguusta kun se tulkitaan yp:lle kettuiluksi ;) Siitä napsahtaa jäähy ja takas ryhmään pääsee ehkä jos pärstäkerroin miellyyttää yp:tä.

Mitäs mieltä olette kyseisen fb kirpparin toiminnasta?
Minusta aika huvittavaa että kyseistä merkkiä ei saa millään tavalla kritisoida siinä ryhmässä vaikka aihetta olisi.

Kuinkas moni muu seuraa tuota ryhmää? Mitä mieltä olette ?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet et yp on ollut hiljaa tuossa ryhmässä ? Eivät ole osallistuneet keskusteluun.

Vierailija
22/69 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:42"]Kyllä 100e maksavan hupparin pitää kestää vuosia!

Aika hupaisaa et halppis heman huppari kestää vuosia ja pitää värinsä.

Gugguun huppari kestää alle 4kk. Hahahaha, on siinä laatua"
[/quote]mulla meni hm huppari ekassa pesussa ihan nyppyiseksi. Harmaassa hupparissa baökoista nyppyä täynmä. Jäi käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:42"]Kyllä 100e maksavan hupparin pitää kestää vuosia!

Aika hupaisaa et halppis heman huppari kestää vuosia ja pitää värinsä.

Gugguun huppari kestää alle 4kk. Hahahaha, on siinä laatua"
[/quote]mulla meni hm huppari ekassa pesussa ihan nyppyiseksi. Harmaassa hupparissa baökoista nyppyä täynmä. Jäi käyttämättä.
[/quote]Kännykällä kirjoitan.. siis valkoista nyppyä täynnä.

Vierailija
24/69 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:42"]

Kyllä 100e maksavan hupparin pitää kestää vuosia! Aika hupaisaa et halppis heman huppari kestää vuosia ja pitää värinsä. Gugguun huppari kestää alle 4kk. Hahahaha, on siinä laatua"

[/quote]

No todellakin! Etenkin kun Stadiumin 30 euron collegehuppari porskuttaa jo neljättä vuotta ja käytän sitä vähintäänkin kerran viikossa. 

Vierailija
25/69 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut näin: ostan gugguuta koska laadukasta. Kestää lapselta toiselle. Nyt kun on tullut selville et laatu sekundaa jää ostamatta. 2015 mallisto ihan floppi. Kertakäyttövaatteeksi/kuvausvaatteeksi ei ole vara ostaa.
Tähän lisätään vielä gugguun asiakaspalvelu joka on suoranaista piilovittuilua asiakkaalle.

Kaivakoon syvän kuoppansa gugguu itsellensä, siellä on aikaa sit miettiä et miten meni noin niinku omasta mielestä.

Vierailija
26/69 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://eeviskainen.blogspot.fi/2015/07/asiakaspalvelun-tarkeydesta-ja-yksi.html

Erittäin hyvä postaus nude kankaaseen liittyvää :) 

Vierailija
27/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään ryhmässä vain seuraamassa.
Olen ostanut monella sadalla eurolla gugguuta mutta enää meille ei yhtään gugguuta tule.
Gugguu aliarvioi asiakkaita eikä kohtele asiakkaita tasapuolisesti.
Itse olen saanut priimana vaatteet ja ne on onneksi kestäneet mutta enää en uskalla ostaa.

Vierailija
28/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:11"]

Erosin ryhmästä, kun huomasin, että moni valitti kankaiden kestävyydestä. Nukkaantui ja reikiintyi sauman vierestä ja väri haaleni. Olisin ymmärtänyt jos sunnuntaikappaleita olisi ollut muutama muttakun oli paljon.

[/quote]

siis nytkö ne nukkaantuu vähemmän, kun sä erosit siitä ryhmästä?
[/quote]

Idiootti :'D Liityin, koska halusin tietää kyseisestä Gugguusta vähän enemmän ennenkuin tilaan. Ei tarvinnut olla kauaa, kun siellä alettiin puhumaan laadusta. Erosin, koska tuumasin etten taidakaan tilata mitään Gugguulta. Asiakaspalvelukin heillä kuulemma huonoa. En tiedä miten nykyään menee mutta itse päätin olla sekaantumatta moiseen.

Vierailija
29/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itsekki ryhmään ja lapsilla on paljon Gugguun vaatteita. Joskus jopa saatan ostaakkin ryhmän kautta jotain.
Mutta niinkuin joku tuolla ylemäpänä sanoinin,on aika kauheaa seurattavaa kun joidenkin mammojen elämä siellä tuntuu puörivän juuri näiden trikoovaatteiden ympärillä,jokaisen vaatteen pesukertaki raportoidaan suureen ääneen ryhmässä,uutta mallistoa istutaan päivystämässä viikko ja kuukaupalla,samoin aleja.
Ihan hulluutta!Välillä menee ihan sellaseen lahkohurmaan se jengi :D
Itsekkin sain Gugguulta reklan kautta uudet minttu-mustat leggarit kun tuli reikä sauman viereen ja samoin uuden nuden frillan,ihan ilman että piti lietsoa koko ryhmä reklahenkeen :D
Säälittää joskus seurata niitä keskusteluja ja ihkutusta,surullista jos elämästä noin iso osa on lastenvaatteita.

Vierailija
30/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 pyytää anteeksi lukuisia kirjoitusvirheitä. :D

Vierailija
31/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:38"]

Mulla ei oo lapsia joten ehkä en vaan tajua, mutta tää lastenvaatteiden merkki-intoilu vaikuttaa aika pimeeltä puuhalta.

[/quote]

Mulla on lapsia ja olen silti kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
32/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonoahan se aspa on ainakin ryhmäläisten kommenttejen perusteella.

Syyttävät asiakasta että olet pessyt väärin vaikka on pesuohjelapun mukaan pessyt. Sieltä tulee vaatteiden mukana pesuohjelappu että millä aineella ei saa pestä ja miten vaate pestään.
Oikeasti siinä nude kankaassa on jotain vikaa. Väittävät reklan tehneelle että olet ainut joka reklaa vaikka gugguu kirpan mukaan niitä varmasti on satoja reklaajia. Kiero firma. Ei näin, syvää kuoppaa kaivavat itselleen. Asiakasta ei koskaan saisi aliarvioida.

Jollekin aspa oli kirpan mukaan väittänyt et lapses on pitänyt leluja taskuissa ja siksi taskut reikiintyneet että eiväy korvaa :O

Minulla H&M ja lindex lasten vaatteet kestäneet paremmin kuin gugguut.

Vierailija
33/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:59"]

Erittäin huonoahan se aspa on ainakin ryhmäläisten kommenttejen perusteella. Syyttävät asiakasta että olet pessyt väärin vaikka on pesuohjelapun mukaan pessyt. Sieltä tulee vaatteiden mukana pesuohjelappu että millä aineella ei saa pestä ja miten vaate pestään. Oikeasti siinä nude kankaassa on jotain vikaa. Väittävät reklan tehneelle että olet ainut joka reklaa vaikka gugguu kirpan mukaan niitä varmasti on satoja reklaajia. Kiero firma. Ei näin, syvää kuoppaa kaivavat itselleen. Asiakasta ei koskaan saisi aliarvioida. Jollekin aspa oli kirpan mukaan väittänyt et lapses on pitänyt leluja taskuissa ja siksi taskut reikiintyneet että eiväy korvaa :O Minulla H&M ja lindex lasten vaatteet kestäneet paremmin kuin gugguut.

[/quote]

Hyviä lastenvaatteita, jos menevät rikki taskussa olevista leluista :D Eli tuo merkki on siis puhtaasti niiden trikooäitien esittelylapsille, joiden elämän tärkein rooli on toimia mannekiineina blogikuvissa. 

Vierailija
34/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava merkki ja naurettavaa intoilua aivan perusvaatteista.
Ensin kun tulee droppi niin ne kilpailee kuka saa ensimmäisenä 300€ arvosta rytkyjä, lopulta kuitenkin gugguu valmistaa lisää ja nytkin oli alessa noita -30%. Nauratti vähän kun vasta akat oli itkemässä kirppiksellä kun myöhästyi 4 sekunttia nettikaupassa entterin painamisesta.
Lisäksi huppari ja jumpsuit näyttää todella paksulta ja epämukavalta. Pienellä lapsella aina huppu niskassa tai päässä?
Ja ne tyttöjen mekot on ihan kamalia. Aivan kun kaula-aukossa olisi leikkausvirhe.

Nyt on ryhmähenki ja egoilu vallannut naiset gugguuryhmässä ja tyhmiltä kääritään rahat pois. Ihan hyvä bisnesidea kyllä.

Vierailija
35/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Gugguu uus meandi?

Vierailija
36/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten gugguulla kesti keväällä 1-3kk toimittaa tavaraa? Miksi ne myy ei oota jos niillä ei vaatetta ole tarpeeksi?.
Minä en ainakaan enää yhtään lanttia siihen puljuun pulita.
Kesti monta kuukautta ennen kuin huppari kotiutui.

Vierailija
37/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:38"]Miten gugguulla kesti keväällä 1-3kk toimittaa tavaraa? Miksi ne myy ei oota jos niillä ei vaatetta ole tarpeeksi?.
Minä en ainakaan enää yhtään lanttia siihen puljuun pulita.
Kesti monta kuukautta ennen kuin huppari kotiutui.
[/quote]

Tyhmää että ne ahnehtii tilauksia. Samaa mieltä mutta viimeinen sana toi oksennuksen suuhun.

Vierailija
38/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummalta tuntuu ylläpitäjien toiminta, kun kaikki negatiivinen keskustelu pitää hiljentää. Jos kerta laadussa ei ole mitään vikaa ja Gugguj saa reklat mallikkaasti hoidettua, niin miksi kaikki kritiikki kyseistä firmaa kohtaan koetaan niin vahingollisena? Enemmän keskustelua ja haittaa tällainen asioiden peittely herättää, kuin vikojen rehti myöntäminen.

Vierailija
39/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista draamaa siellä sydänpyllyissä oli ?

Vierailija
40/69 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä gugguu ryhmässä on näitä gugguu firman tyyppejä.

Ja mistä sen tietää niin siitä että kun siellä ryhmässä on kohu niin sen jälkeen gugguu firmana laittaa pahoittelut viestin vaan sinne ryhmään.

Yksi yp linkittää blogiansa useasti sinne ryhmään ja varmasti hyötyy jotenkin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme