7 vuoden (nuorten) parisuhde, kokemuksia?
Olemme seurustelleet mieheni kanssa 16/17-vuotiaista asti ja nyt olemme 24-vuotiaita. Seurustelleet siis n. 7 vuotta.
Nyt viime kuukausina olen tajunnut, että suhteemme muistuttaa ehkä enemmänkin kaverisuhdetta... Tai se siinä onkin, kun en tiedä mitä se enää on. Kuuluuko parisuhteen muuttua tällaiseksi? Olemme kuitenkin nuoria eikä aikaisempia suhteita ole. Onko suhde vaan ns jäänyt olemaan. Mistä sen voi edes tietää? Toki rakastan miestäni, mutta olen ajatellut, että jos eroaisimme, ei maailmani siihen kaatuisi. Intohimoa ei ole niin paljon kuin ennen, eikä toinen saa perhosia vatsaan. Pystyn hyvin olemaan erossa miehestä pidempiäkin aikoja. Pussaaminen yms. on vaan "tapa", eikä samanlainen "himotus" kuin ennen. Nykyään moni asia ärsyttääkin miehessä.
Samoja haaveita meillä on. Toki pitäisi keskustella miehen kanssa tästä ja aionkin, mutta luulen että hänellä on samanlaisia tunteita kun minulla, mitä nyt joskus olemme puhuneet asioista.
Haluaisinkin kuulla muiden suhteista? Mielellään nuorena seurustelemaan alkaneet, pitkät suhteet. Minkälaista teillä on? Ja miten saisi intohimoa esiin? Voiko se edes olla samanlaista kuin alkuvuosina... Kiitos vastauksista :)
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:48"]Onko teistä tullu läskejä kun ei miehet enää tykkää?
[/quote] Hah, mun mies on lihava ja itse olen normaalipainoinen. :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:46"]Tää kolahti itelleni kun sisimmässäni tiiän että meillä on samanlainen tilanne muttei haluta myöntää sitä..
minäkin haluan kuulla muiden kokemuksia!
- aloitettiin seurustelemaan molemmat 17v ja nyt 22 vuotiaita
[/quote]
Kiva että on kohtalontovereita. Helppoa se on vaan jatkaa tässä suhteessa kun on ollut toisen kanssa "aina", elänyt nuoruuden ja aikuisuuden kynnyksen yhdessä ja kasvanut yhdessä aikuisiksi. Halutaan samoja asioita mutta halutaanko niitä just toisen kanssa. :/