Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYVÄÄ BLOGIA

Vierailija
10.07.2015 |

http://nnnimo.blogspot.fi/2013/10/5-ihmistyyppia-jotka-vituttaa-mua.html

"Jos sun henki haisee aina vaan sen takia, että sulla on joku sairaus jolle et voi mitään ja joka saa hapen muuttumaan suussasi kuolleen rotan hajuiseksi niin se on ihan okei. Kunhan pysyt kaukana musta. Mutta jos sulla ei ole mitään tälläistä sairautta ja sun henki haisee silti niin mä oon pahoillani, mutta mun täytyy harkita lähestymiskieltoa susta. Purkka ei aina riitä. Muistakaa ihmiset pestä hampaanne, ennen kun tuutte hengittämään  kenenkään naamaan. Musta tuntuu, että opettajat etenkin on tälläisiä minulle hapen puutetta aiheuttajia. Ei se ole niin vaikeata pitää sen verran hygieniasta huolta, herra isä."

Helvetin hyvää settiä tää kirjoittaa ja osuvaa, kannattaa tsekata!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy asennetta! Toivottavasti jatkaa välittämättä heittaajista!

Vierailija
2/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa Nimon teksteistä on jostain englanninkielisiltä komediashoweilta, joita hän on sitten mukahauskasti kääntänyt suomeksi. 0 pistettä alkuperäisyydestä.

Vierailija
4/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla ylioppilastalolla on ollut vissiin huonomuistinen täti sekoilemassa :( Se ei

Vierailija
5/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimo pliis katoa. Your 15 minutes are up. Noloo mainostaa itteensä tollain, oot feikki.

Vierailija
6/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä heittaajista niil ei oo elämää

Vierailija
7/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaamieltä ei paljoo huvita olla tekemisissä sellasen tyypin kanssa jonka henki haisee... Hyi helvetti! Hyvä Nimo asennetta!!

Vierailija
8/8 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme