Tinder treffit
Koin juuri elämäni kamalimmat ja nopeimmat tinder treffit. Ensinnäkin kuvittelin miehen olevan ihan normaali perus jantteri. Hän kuitenkin lipui paikalle pakasta vedetyllä audilla ja päälle oli vetänyt puvun. Kädessä oli älylello ja uusi puhelin piippasi jatkuvasti taskussa. Olin itse normaaleissa vaatteissa ja hm'n vaaleanpunaiset ballerinat jalassa. Hän kommentoi ulkonäköäni sarkastisesti että olen vetänyt ykköset päälle ja valkannut kenkiäni kauan kenkäkaapista.
Keskustelu tökki kokoajan sillä mies kiinnitti kaikkeen sanomisiini huomiota. Kehtaisi vielä haukkua asuinaluetta slummiksi vaikka tämä on arvokasta aluetta joissa vanhoja taloja. Itse kertoi muuttaneen viikko sitten tänne alueelle joka ei ole todellakaan mikään hienostoalue. Samaan hengenvetoon kertoi kuinka etsii naista joka elättäisi hänet ettei hänen tarvitsisi mennä töihin ja kuinka huono sijoitus auton osto on sillä sitäkin täytyy lyhentää.
Odotin vain kokoajan millon olisi hyvä aika lähteä ja mies kehtaisi vielä sanoa että ei veisi minua tämän näköisenä ajelulle. Hän ei vastannut yhtään edes profiili kuviensa ulkonäköä.
...mistä näitä miehiä löytyy? Tai siis Tinderistä, mutta kuka kumma on vastuussa siitä, että (nuoren?) miehen täytyy olla näin epävarma.