Virkkaus, mistä löydää aloittelijalle helppo kesäneuletakin ohje?
Sellaisen haluaisin virkata mutta mistä löytää ohje?
Kommentit (14)
Neuletakki neulotaan. Päätä nyt ensin, haluatko tehdä takin neulomalla vai virkkaamalla.
Minä olen virkannut takkeja ihan ilman ohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Neuletakki neulotaan. Päätä nyt ensin, haluatko tehdä takin neulomalla vai virkkaamalla.
Ihan sama, kumpaa aikoo tehdä. Kirjastossa on paljon käsityölehtiä, joissa on malleja ja ohjeita molempiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen virkannut takkeja ihan ilman ohjetta.
Mutta olen aloittelija...
Vierailija kirjoitti:
Menisin sinun sijassasi kirjastoon. Katsoisin käsityölehdistä alkuaukeamien kuvista, missä näyttäisi olevan mieleinen malli ja tarkistaisin, onko sen ohje sopivan helppo.
Kiitos. Menen kirjastoon. Mutta eikö Youtubesta löydy? Koitin etsiä ja en löytänyt...
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kudotaan, neulalla ja langalla neulotaan.
Katso Novitan sivut siellä on mainittu myös sopiiko aloittelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, kankaita kudotaan kangaspuissa, virkkuukoukulla virkataan ja puikoilla neulotaan. Neulalla ja langalla ommellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puikoilla neulomaan, koukulla virkataan, neulalla ja langalla ommellaan ja kangaspuilla kudotaan. Mitään murre diipadaapaa on turha sekoittaa tarkkoihin termeihin.
Virkkaamalla voi tehdä pontson. On helpompi aloittelijalle. Netistäkin voi löytyä kivoja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin sinun sijassasi kirjastoon. Katsoisin käsityölehdistä alkuaukeamien kuvista, missä näyttäisi olevan mieleinen malli ja tarkistaisin, onko sen ohje sopivan helppo.
Kiitos. Menen kirjastoon. Mutta eikö Youtubesta löydy? Koitin etsiä ja en löytänyt...
suomeksi ei välttämättä löydy youtubesta, enkuksi senkin edestä crochet cardigan for beginners tai easy crochet cardigan. Suomeksi löytyy fb:n virkkausryhmistä jotakin myös.