Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käyttäytyminen

Vierailija
09.07.2015 |

Ja nyt vastauksia VAIN miehiltä (jos teitä tänne eksyy). Mieheni kaveripiirin kuuluu tosi kuuma mies, jota kohtaan tunnen lähes eläimellistä himoa. En vain osaa tulkita hänen käyttäytymistään minua kohtaan. Ollessamme samassa tilassa hän välttelee katsettani ja menee hämilleen, joskus punastuu. On siis vaikea tietää onko hän vaivautunut minusta vai ihastunut... Tiedän, että olen hänen mielestään hyvännäköinen, sillä hän on sen joskus humalapäissään sanonut ja tiedostan asian kyllä itsekin. Hän on todella mukava ja silloin jos hän juttelee minulle, hän ei koskaan katso minua silmiin vaan on oudon hermostunut ja välttelee siis katsettani. Itsehän haluaisin, että hän repisi vaatteet päältäni ja ottaisi minut rajusti missä vain... Joo ja tiedän, että on hirveää kertoa tämmöisiä, mutta olemme mieheni kansaa eron partaalla (minun puoleltani ei ole tunteita). Ihana mies sattuu vain olemaan mieheni paras kaveri, joten tilanne on todellakin kiusallinen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ujo. Ei tule repinään päältäsi yhtään mitään ennenkuin sanot sille suoraan mitä haluat. t. ujo mies.

Vierailija
2/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ujo :D On itseasiassa sosiaalinen ja puhelias.
-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänkin on repeämäisillään himosta aina kun näkee sut ja siksi ei pysty katsomaan sua. Punastuminen johtuu riettaista mielikuvista, joissa sinä olet pääosassa...
Tämänhän halusit kuulla?

Vierailija
4/7 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheeeeet.... Vastauksianne kaivataan....
-ap

Vierailija
5/7 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ei halua panna parhaan kaverinsa naisystävää!!! Oletko noin totaali idiootti ettet tuota ymmärrä. Miehet arvostavat kavereitaan sen verran etteivät nussi heidän tyttöystäviään kovin helposti. Hän on huomannut että himoitset häntä ja koittaa olla lietsomatta kiimaasi. Luultavasti mies tietää saavansa sinulta pillua milloin vain mutta hintana olisi parhaan kaverin menetys.

Vierailija
6/7 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaverin muijaa ei viedä!

Vierailija
7/7 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bros before hoes

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi