Minkä väriset hiukset teillä on luonnostaan?
Itse en värjää lainkaan. Tukkani on "kultaisen" värinen (hankala kuvailla muuten, vaaleampi kuin maantienharmaa mutta tummempi kuin blondi).
Kommentit (31)
Aikalailla sävyasteikolla 6.0 eli sellainen tummahko keskiruskea. Itsekin lopetin värjäämisen kolmisen vuotta sitten ja erittäin tyytyväinen omaan sävyyn :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:45"]
Aikalailla sävyasteikolla 6.0 eli sellainen tummahko keskiruskea. Itsekin lopetin värjäämisen kolmisen vuotta sitten ja erittäin tyytyväinen omaan sävyyn :)
[/quote]
Sama :)
Joku 7-8 asteisenen tummanvaalea "maantie". Tykkään väristä, mutta se ei sovi minulle parhaiten. Lapsena olin tietysti blondi.
Keskiruskea, jossa valitettavan paljon punapigmenttiä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:49"]Se legendaarinen maantienharmaa.
[/quote]
Ei perkule joku kerkes tän lohkasta. Mä laitan vaan ton legendaarisen kohdalle suomalainen. :) eli maantienharmaa täälläkin.
Ruskeat. Joko vaalean- tai keskiruskeat. Osa yksittäisistä hiuksista on vaaleampia, osa tummempia.
Kullanruskeat. Kampaajat ja muut joskus sanoneet, että kaunis väri.
Kai se aikalailla tuo perus maantieharmaa. Lapsena ja nuorena muuttui kesäisin kullanvaaleaksi, mutta ei enää.
Tummanruskea, mutta alkaa harmaantua. Yök.
Lapsena ja teininäkin vielä oli oikein platinanvaaleat.
Nyt sellaiset perus tummanvaaleat tai siis maantien väriset... huoh...
Punainen. Miehellä myös ja kahdella lapsella. Mulla on kuparinpunainen tukka, miehellä lähinnä oranssi tukka ja parta, toisella tytöllä porkkananpunainen tukka ja toisella kullanpunainen. Näytetään joltain geenikokeelta kun kuljetaan kaikki yhdessä.
Mullakin on kai joku kullanvärinen. En oikein varmaksi tiedä, että miksi tätä sanotaan. Vähän punaiseen taittuva ja sellainen vaaleahko. Ehkä kulta on liian vaalea kuitenkin. Nämä on vähän tummemmat. En tykkää enää ollenkaan tästä väristä. Mennyt tunkkaisen väriseksi ja aivan kuin punapigmentti olisi vahvistunut iän myötä. En ole 15 vuoteen värjännyt, mutta nyt olen alkanut miettiä sitäkin vaihtoehtoa.
Onko semmoinen keskiruskea, joka näyttää valaistuksesta riippuen tumman- tai kullanruskealta? Mulla on sellainen. Mistä te tiedätte tuollaiset asteikot, linkatkaa mullekin, olisi ihan kiva tietää mikä tää mun sävy oikein on.
Mulla oli lapsena ihan vaaleat, sittemmin sellaiset vaalean ja hunajanvaalean väliltä.