Hullaannutko koskaan pimppisi voimasta?
Tuleeko koskaan sellaista huimaavaa tunnetta, että koko maailma pyörii sen ympärillä ja menee ihan pää pyörälle siinä karusellissa?
Kommentit (25)
Ei, koska olen lihava. Ja eiks se niin mee et lihava nainen ei oo nainen lainkaan.
Joo, teen sillä menkkojen aikaan veritaikoja.
Yes I do. Musta on ihanaa olla nainen. Seksiä saa jos haluaa ihan koska vaan!!!
No ei kyllä tule. :D Se on osa minua kuten esim nenäkin enkä ole koskaan huomannut että sillä olisi mitään erityisiä voimia. Ja olen seurustellut sellaisten miesten kanssa joille minä olen paljon muutakin kuin pimppi.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:26"]Joo, teen sillä menkkojen aikaan veritaikoja.
[/quote]
Repes :D
Hullaannun sen orgasmin aikaisesta supisteluvoimasta. Tuntuu hassulta, kun pimppi supistelee sinne työnnettyjen sormien ympärillä. :)
En, koska se on myöskin miesten käyttämä sodankäynnin väline ja alistusobjekti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]
Hullaannun sen orgasmin aikaisesta supisteluvoimasta. Tuntuu hassulta, kun pimppi supistelee sinne työnnettyjen sormien ympärillä. :)
[/quote]
Se yrittää lypsää niistä viimeisetkin mehut. Eikö yhtään hävetä huijata raukkaa tuolla tavalla? Se niin tahtoisi munan sinne, mutta sinä työnnät vain sormet.
Joo, välillä tuntuu että pimpsani on kuin aurinko: se vetää useiden satojen kilometrien päästä miehet puoleensa. Annan useinkin alamaisten paistatella sen loisteessa :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:29"]
Hanki elämä, ap
[/quote]
Vain pimppi voi luoda elämää.
Usein sanotaan noin, mutta tavallaan ihmiselämä pyörii enemmän miehen jalkovälin ympärillä. Miehen jalkovälistä se raaka alkuvoima ja liikkeelle paneva motivaatio lähtee. Oli sitten heteromies tai homo, niin miehen seksuaalisuus on voimakas voima ja kohdistuu suuntautuneisuudesta riippuen milloin minnekin.
-Mies 29v + 1v-
Minä maalailen menkkaverellä suihkun seinään taiteellisia kuvia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:33"]Minä maalailen menkkaverellä suihkun seinään taiteellisia kuvia.
[/quote]
Kiva löytää sielunsisko! T. Se veritaikojen tekijä
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:30"]Joo, välillä tuntuu että pimpsani on kuin aurinko: se vetää useiden satojen kilometrien päästä miehet puoleensa. Annan useinkin alamaisten paistatella sen loisteessa :)
[/quote]
:DD
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:32"]
Usein sanotaan noin, mutta tavallaan ihmiselämä pyörii enemmän miehen jalkovälin ympärillä. Miehen jalkovälistä se raaka alkuvoima ja liikkeelle paneva motivaatio lähtee. Oli sitten heteromies tai homo, niin miehen seksuaalisuus on voimakas voima ja kohdistuu suuntautuneisuudesta riippuen milloin minnekin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Jos miehet saisivat seksiä yhtä helposti kuin naiset, niin me elettäisiin vieläkin jossain savimajoissa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:28"]
[/quote]
Se yrittää lypsää niistä viimeisetkin mehut. Eikö yhtään hävetä huijata raukkaa tuolla tavalla? Se niin tahtoisi munan sinne, mutta sinä työnnät vain sormet.
[/quote]
Ei ole minun vikani, ettei kukaan halua sinne munaansa työntää, joten pimpinkin on ymmärrettävä se ja tyydyttävä siihen, mitä saatavilla on.
:D