Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellamme on punainen tukka -epäilen miestä pettämisestä

Vierailija
09.07.2015 |

Suvussamme ei ole ketään punapäätä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu, paitsi että punapäitä on kolme! Minä itse en ole pettänyt, siksipä sen täytyy olla mies... Katala tapa jäädä kiinni.

Vierailija
2/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäkää ne siat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oikeasti pahalta, kun en olekaan lapsen äiti. Ja mies ei suostu kertomaan, kuka se on.

Vierailija
4/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:16"]Suvussamme ei ole ketään punapäätä.
[/quote]
Mitäs sukua ootte miehenne kanssa?

Vierailija
5/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nyrjähtää aivo

Vierailija
6/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli epäilet, että miehesi olisi pettänyt sua jonkun toisen, punatukkaisen, miehen kanssa, ja hyvin pian sen jälkeen harrastanut seksiä sun kanssa, jolloin sen punatukkaisen spermaa olisi kulkeutunut sun sisään? Musta toi ainaki ois tosi looginen selitys.

Vierailija
7/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on vaikea olla toisen kanssa jos ei voi luottaa edes noin isossa asiassa kuin lapset. Että lapsi ei olisikaan sinun. Onko miehesi käynyt ennen lapsenne alkuunsaamista esim Britanniassa? Siellähän on paljon punatukkaisia sekä Irlannissa.

Vierailija
8/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos lapsi ei olekaan teidän vaan on vaihtunut laitoksella tai vaikka myöhemmin päiväkodissa?

Vierailija
9/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:37"]

Niin on vaikea olla toisen kanssa jos ei voi luottaa edes noin isossa asiassa kuin lapset. Että lapsi ei olisikaan sinun. Onko miehesi käynyt ennen lapsenne alkuunsaamista esim Britanniassa? Siellähän on paljon punatukkaisia sekä Irlannissa.

[/quote]

Sitkeä harhaluulo on, että punatukkaisen väestön määrä olisi suurinta Englannissa ja eritoten Irlannissa. Toki molemmissa yleisempää kuin muualla, mutta kaikista eniten punatukkaisia löytyy Skotlannista. Ja kyllä he sielläkin ovat enemmän tai vähemmän halveksuttu vähemmistö, koska heitä on noin 10-13 prosenttia kansasta.

Vierailija
10/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikää mitä mä luen :DDDD

Vierailija
11/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi ihan hyvin vaihtua tarhassakin. Katso nyt tarkkaan tarhassa!

Vierailija
12/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvis etten ole lapseni äiti vasta kun lapsi oli jo 8-vuotias. Ihan turhaan hänet siis synnytin ja kasvatin. Kyllä oli petetty olo. Nyt odotan toista lasta ja todellakin toivon että tämä olis mun.

Vierailija
13/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nyt ihmiset tosissanne?:O

Vierailija
14/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:00"]Oletteko te nyt ihmiset tosissanne?:O
[/quote]

Musta huolestuttavampaa on se, että sää tosissaan kysyt tuota....

Vierailija
15/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen melko varma, että lapseni ei ole minun. Olen itse pitkä, mutta lapseni on lyhyt. Lisäksi se on taiteellinen ja itse en osaa piirtää tikku-ukkoakaan. Katseeni kääntyy syyllistävästi mieheeni päin.

Vierailija
16/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mies päällään sitä lasta tehnyt? Katsopas minkä värinen pää on hänen vehkeessään ja rauhoitu.

Vierailija
17/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkia miehen taskut ja puhelin. Punatukkaisen tiedot löytyvät, jos riittävästi etsit.

Kauheaa tuollainen pettäminen!

Vierailija
18/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko raskaana ollessa haaveillut liikaa prinssi Harrysta?

Vierailija
19/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden tyttären 52-vuotias äiti. Kun nuotrmpi heistä täytti 18, minulle selvisi, että en ole tämän tyttären äiti.

Harmi, että ero tuli, avioliitto oli miuten onnellinen. Siksi neuvon nuorempia: ottakaa selvää heti lapsen synnyttyä, että lapsi on teidän.

Säästyisi sitten monelta tuskalta. Lidl ei ole muuten halpa!

Vierailija
20/76 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sattui ihan vastaavaa, ja syynä oli siivouskomeroon salaa minulta hankittu uutuuttaan kiiltävä Miele- merkkinen pölynimuri. Ai hemmetti että se lensi kaaressa pihalle, päreiksi asfalttiin, mutta sen jälkeen ei ole punatukkaisia syntynyt. Taisi äijä uskoa kerrasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän