Mihin piilotan loput suklaalevystä jotta en syö sitä tänään?
Kommentit (34)
Miksi nämä syömishäiriöiset ylipäätänsä ostavat ruokaa?
Asutko kerrostalossa? Vie muovipussissa vinttilokeroon. Sieltä et ihan heti jaksa hakea sitä takaisin. :)
Olen sokeriaddikti, joten ymmärrän tilanteesi!
Eikö sulla ole roskista? Heitä ikkunasta ulos sitten.
Mä pyydän miestä laittamaan keittiökaapin ylähyllylle, mun ulottumattomiin. :) Se toimii. sitten mä unohdan niitä sinne ja hän saa joskus kahville herkkua.
Toki olen ostanut jo uuden, mutta siellä on hyllyllä tilaa ja kavereita. :)
Tee iltalenkki postilaatikolle ja lähetä se itsellesi.
Anna mulle. Söin jo yhden levyn tänään.
Piilotat itseltäsi? Onnea yritykselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä syömishäiriöiset ylipäätänsä ostavat ruokaa?
Eihän se häiriö olisikaan, jos ne ruuat jäisi kauppaan.
Pakastimeen. Jäinen suklaa on pahaa.
Laita kirjekuoreen, osoitteeksi oma osoitteesi ja pistä postiin. Saat ensi viikolla sen postissa.
Vie kellarivarastoon pakastepussissa. Mutta sekään ei auta, vaan sinne pyrkii takaisin.
Wc:n renkaan alle, pieninä paloina.
Itse laitan ylimääräiset herkut aina keittiön nurkkakaappiin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Mutta yleensä ostan vain yhden suklaapatukan kerralla, levyä harvemmin. Ja sen patukankin vain viikonloppuisin, joten tuo ei ole suuri ongelma.
Hyötyisit Kitchen Safe -laatikosta. Se on ajastinlukollinen säilytyslaatikko, jota et saa auki ennen siihen säätämääsi ajankohtaa. Keksintö esiteltiin Shark Tank -ohjelmassa joitain vuosia sitten. Se on tarkoitettu juuri herkkujen säännöstelyä varten. En tiedä saako niitä mistään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen ent. ahmimishäiriöinen, nyk. ehkä ortorektikko ja kontrollifriikki. Minulla täytyy olla aina saatavilla terveellisiä herkkuja; tummaa suklaata, pähkinöitä, hedelmiä, pakastemarjoja etc.
Nykyisin pystyn (lähes aina) säännöstelemään niiden kulutusta. Vain pari palaa suklaata kahvin kanssa.
En siis osta mitään ns. roskaruokaa, eihän se itsekseen kaappiini juokse?
Toivon kaikkea hyvää Sinulle!
tiiviiseen muovirasiaan.
rasia vesiämpäriin ja ämpäri partsille jäätymään.
Lupsauta kumisaappaaseen.