Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vessapaperipalaa käytät pyyhkimiseen?

Vierailija
22.02.2022 |

Itse käytän yleensä kotona pienemmän hädän jälkeen yhden palan ja isomman hädän jälkeen kolme palaa.

Töissä jos on sellaista ohutta paperia, niin silloin tarvitsee useamman palan. Kylässä myös yleensä käytän pari palaa enemmän.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hätä neljä arkkia per pyyhkäisy taiteltuna päällekkäin

Vierailija
2/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän bideetä. Vessapaperi vähän kuivaamiseen, pari arkkia. Kotona en aina sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneen hätään 3-4:n palan myttyä. Minulle on kauhu jos sormet menee läpi ja osuu sinne pissiin. Muutenkin haluan että tulee kuivaa jälkeä. Miten te yhdellä palalla saatte kuivaa? Hyh…

2 hätään bidesuihkulla pesu ja kuivaus kolme kertaa 2-4 palan mytyllä. Juuu olen paperin tuhlaaja teidän mielestä🤪

Vierailija
4/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieneen hätään 3-4:n palan myttyä. Minulle on kauhu jos sormet menee läpi ja osuu sinne pissiin. Muutenkin haluan että tulee kuivaa jälkeä. Miten te yhdellä palalla saatte kuivaa? Hyh…

2 hätään bidesuihkulla pesu ja kuivaus kolme kertaa 2-4 palan mytyllä. Juuu olen paperin tuhlaaja teidän mielestä🤪

Kuinka usein joudut ostamaan paperia? 😀

Vierailija
5/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmisellä pyyhkäisyllä käytän 6 palaa, jonka taitan isoksi palaksi ettei kakkaa tule sormiin. Seuraavaan pyyhkäisyyn käytän vähemmän paloja 4-5 palaa.

Vierailija
6/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta. Muutama hassu pala vaan kastuu tai jää kiinni ihoon.

Vierailija
7/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalla kaks palaa jotka taitan päällekkäin ja vielä taitan ne puoliksi ja sitten pyyhin. Kakalla jos ei ole joku erityisen märkä kakka niin kans kaksi palaa ja ensin pyyhin niin että ne kaksi palaa taiteltuna päällekkäin ja sitten vielä taiteltuna puoliksi. Ja siis käytän samanlaisen sarjan tietysti niin monta kertaa kun tarvii.

Vierailija
8/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä paperilla ei todellakaan tee mitään. Eikö ällötä kusiset märät housut saatikka paskajämät housuissa kun et kunnolla pyyhi? Hyi s…tana.

Vierailija
9/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laskee vessapaperipaloja? Niitä käytetään sen verran kuin on tarpeen. Sitä varten se paperi on keksitty, ettei tarvitse sormia käyttää apuna puhdistuksessa. 

Vierailija
10/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän paperia käytetä isomman hädän jälkeen, kuin kuivaamiseen. Siihen 2-palaa. Kuka vai voiko kukaan pelkkää paperia käyttää, jos bidee on saatavilla. Yleisissä vessoissa en kyllä shittiä suostu tekemään....pitää olla jo suorastaan äärimmäinen hätätilanne, jos silloinkaan teen. Juu ja olen mies.

Vierailija
11/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen laskea, riittävästi.

Vierailija
12/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vessapaperin laadusta onko se sitä ohutta keltaista halpishöttöä niin sitten 3-5 paperia vai jos taas paksumpaa pehmeää WC-paperia niin 2-3 riittää hyvin.

Vierailija
13/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta. Muutama hassu pala vaan kastuu tai jää kiinni ihoon.

KYLLÄ.

Vierailija
14/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 10 palaa per pyyhkäsy varsinkin julkisissa tiloissa!!

Vierailija
15/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole laskenut. Joka tapauksessa käytän bideetä, eli paperia käytän pelkästään kuivaamiseen. Ihmettelen että jotkut hinkkaa pöllönsilmää paperilla monta kertaa ja sonta leviää pitkin persvakoa. Varmaan alkkareissakin ulosteraitoja sellaisen jälkeen, hyi hitto.

Vierailija
16/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se vesi pitää peitellä kolmella, ettei tippuvat loiskauta perskuta-aukkoon.

Vierailija
17/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vessapaperin laadusta onko se sitä ohutta keltaista halpishöttöä niin sitten 3-5 paperia vai jos taas paksumpaa pehmeää WC-paperia niin 2-3 riittää hyvin.

Niin per pyyhkäsy, pyyhkäsyjä voi olla useampi.

Vierailija
18/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se vesi pitää peitellä kolmella, ettei tippuvat loiskauta perskuta-aukkoon.

ja reunojen vuoraus 10 palaa ainakin.

Vierailija
19/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän paperia käytetä isomman hädän jälkeen, kuin kuivaamiseen. Siihen 2-palaa. Kuka vai voiko kukaan pelkkää paperia käyttää, jos bidee on saatavilla. Yleisissä vessoissa en kyllä shittiä suostu tekemään....pitää olla jo suorastaan äärimmäinen hätätilanne, jos silloinkaan teen. Juu ja olen mies.

Kuin sanan eteen ei tule pilkkua.

Onko mielestäsi kaksi palaa yhdyssana? Kaksipalaa. Ei ole, siksi kirjoitetaan 2 palaa.

Vierailija
20/50 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina alapään. Kotona kuivaan pyyhkeellä ja esim. töissä tietty paperilla ja en todellakaan laske monta palaa menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan