Kuinka monta vessapaperipalaa käytät pyyhkimiseen?
Itse käytän yleensä kotona pienemmän hädän jälkeen yhden palan ja isomman hädän jälkeen kolme palaa.
Töissä jos on sellaista ohutta paperia, niin silloin tarvitsee useamman palan. Kylässä myös yleensä käytän pari palaa enemmän.
Kommentit (50)
Eka pyyhkäisy 3 palaa taiteltuna, seuraavat 2 palaa. Pissaan 2 pyyhkäisyä, kakkaan niin monta kuin tarvitsee. Usein vielä kostealla paperilla pyyhkäisen lopuksi, ei ole bideetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneen hätään 3-4:n palan myttyä. Minulle on kauhu jos sormet menee läpi ja osuu sinne pissiin. Muutenkin haluan että tulee kuivaa jälkeä. Miten te yhdellä palalla saatte kuivaa? Hyh…
2 hätään bidesuihkulla pesu ja kuivaus kolme kertaa 2-4 palan mytyllä. Juuu olen paperin tuhlaaja teidän mielestä🤪
Kuinka usein joudut ostamaan paperia? 😀
Kerran viikos VÄHINTÄÄN. 😅 ei mua se haittaa. Omapaha on rahani..
Vierailija kirjoitti:
Kuka laskee vessapaperipaloja? Niitä käytetään sen verran kuin on tarpeen. Sitä varten se paperi on keksitty, ettei tarvitse sormia käyttää apuna puhdistuksessa.
Ja sitä varten on bidee-suihkut keksitty, että saa alapäänsä puhtaaksi, eikä tarvitse tukkia viemäreitä isoilla paperimytyillä. Monissa eteläisimmissä maissa viemärijärjestelmät "vähän" erilaisempia, kuin täällä.
Kuka ei uskalla koskea omaa alapäätään? Miksi?
Mä tapaan joskus pyyhkiä viimetteeks kosteuspyyhkeellä i röven
Metrin vähän toista menee. Ei lähe marjat puhtaaks pikku sutaisulla. Joutuu vähä pyörittelee et saa joka puolelta.
Käytän kaksi palaa kerrallaan taitettuna kaksinkerroin. Pyyhin niin monta kertaa, että paperiin ei jää väriä. Juuri koskaan ei housuihin jää " ralliraitaa"
Kaksi palaa/rulla riipuu varpusparven määrästä.
Kädellä hidastan putoamisia ja kaivan saaliin. Suihkulla sit putsaan. Hiustenkuivaajalla kuivaus.
Taikka voi käsisuihkun aikaan kaivaa niin tulee paremmin ulos ja puhdistuu samalla.
Ei kannata pudottaa hiustenkuivaajaa vessan pöntöön jos tulee vielä lirua.
Paperit on neideille.
Yök. Levitätte sitä ulostetta paperinpalalla pitkin poikin Hyii. Oksettavia sikoja.
Millähän logiikalla pissa on pienempi hätä? Sitähän tulee määrällisesti paljon enemmän.
Käytän yhden palan kerrallaan. Sormet voi aina pestä jos tulee läpi.
Mulla ollut peräkarvoissa rehellisesti sanoen jo monta viikkoa kakka helmiä kiinni.
Eivät irtoa enkä uskalla saksilla.
Siskoni pyyhkii aina mun sontasen pepun. Ja saippuoi ja huuhtelee kaikki paikat kunnolla.
Rulla per päivä menee WC-paperia. Asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Millähän logiikalla pissa on pienempi hätä? Sitähän tulee määrällisesti paljon enemmän.
No vaikka juostessa voi heitää kepillisen ,koitappa paskoa juostessa sotkua tulee.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole laskenut. Joka tapauksessa käytän bideetä, eli paperia käytän pelkästään kuivaamiseen. Ihmettelen että jotkut hinkkaa pöllönsilmää paperilla monta kertaa ja sonta leviää pitkin persvakoa. Varmaan alkkareissakin ulosteraitoja sellaisen jälkeen, hyi hitto.
Minä ihmettelen tätä argumenttia. Millasta paskaa pitää vääntää, että ei sitä saa pyyhdittyä ja jää paskaa alapäähän? Sen mitä olen pessyt alushousuja, niin ainoastaan bideenkäyttäjillä niitä jarruviivoja tuntuu housussa aina olevan.
Paljon. Haluan, että on kunnolla pyyhitty. Vaikka isomman asian jälkeen vielä pesisinkin.
puolikas niin pysyy jääkaappikin kylmänä?