Suurin ikäero sinun ja seksikumppanisi välillä?
Kommentit (64)
Parikymppisenä oli muutama 12 vuotta vanhempi. Ikäero tuntui tuolloin aika tavalla isommalta jutulta, kuin 11 vuotta vanhempi nyt kolmekymppisenä.
Neitsyys meni 9 vuotta vanhemman kanssa. Olin tosin jo täysi-ikäinen. Ihana mies :)
11 vuotta. Viime kesän ajan ollessani 18v, tapailin ja harrastin useaan otteeseen seksiä miellyttävän, hellän ja huomioivan 29-vuotiaan miehen kanssa. Upeaa seksiä ja upea ihminen, mikäli välimatkaa asuinpaikkakuntiemme ei olisi niin paljon, olisin hänestä varmasti vakituisen kumppanin ottanut. Oi että, se oli ihana kesä.
Mies oli jotain ,noin 20 vuotta vanhempi En itse asiassa tiedä kuinka monta, koska ei tarkkaa syntymävuottaan mulle koskaan , ei monia muitakaan asioita vaikka kysyinkin.
Kyllästyin lopulta siihen ainaiseen kysymyksistä irti luikerteluun ja niiden leikiksi lyömisiin ja sanoin ,että jos seksipalvelujani vielä haluaa ,niin meidän on neuvoteltava niille hinta.
Oli hetken hiljaa , toivotti hyvää jatkoa ja häippäs.
Eipä olla kadulla enää kumpikaan toisiamme tervehditty vaikka muutaman kerran on sen jälkeen vastaan tultu.Samassa pikkukaupungissa kun eletään ,niin joskushan sitä väistämättä näkee.
Hän on siis aivan ilmaa minulle nykyisin-eli ei enää sitä, eikä tätä ,vaan ohi.
32 vuotta. Laittakaa paremmaksi. :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:23"]32 vuotta. Laittakaa paremmaksi. :D
[/quote]
no hitto. Ei pysty. Mulla vaan 20v.
Nykyinen mies,7v vanhempi.