Helsingin keskuspuistossa susi, uskallatko liikkua?
Siellä pimeydessä voi käydä hiihtäjän päälle.
Kommentit (44)
No kyllä uskallan liikkua, just meinasin kampeutua tästä sohvalta keittiöön. En mä niin paljon sutta pelkää että täällä kotona jähmettyisin niille sijoilleni. Muutama kilsa kuitenkin tuonne Keskuspuistoon.
Uskallan liikkua. Enemmän pelkään vapaina juoksevia koiria jotka hyökkäävät paljon todennäköisemmin päälle kuin susi. Olen nähnyt suden luonnossa muutaman kerran eikä siitä ole mitään ongelmia tullut. Naapurin koira taas on hyökännyt oman koirani kimppuun, tullut meidän pihalle ja purrut ohikulkevia ihmisiä.
Tuskinpa se siellä ladun vieressä hiihtäjiä kyttää. Juoksee karkuun ennemmin.
Viimeksi aamulla kävin keskuspuistossa. Enköhän uskalla jatkossakin. Pimeällä liikkuessa pelottaa eniten muut ihmiset, monenlaista kulkijaa mahtuu Helsinkiin. Susi ei siihen verrattuna tunnu missään.
Jos nyt törmää siihen ja joutuu itsepuolustukseksi mukiloimaan lihoiksi sen suden, niin tuleeko seurauksia?
Susi kuuluu luontoon!! Myös Helsinkiin, jos se sinne haluaa mennä, ei eri sääntöjä eri puolille Suomea. Suden elinalueita ei saa rajoittaa!
En uskalla, en uskalla hievahtaakaan. Olen muutaman tunnin jäpittänyt ihan samassa asennossa, alkaa kroppa kramppaamaan jo. Menes pois susi ni uskalletaan liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt auton alle. 😥
Onko nyt siis taas turvallista liikkua?
Pari vuotta sittenhän helsingissä liikkui "susi" joka olikin jonkun karannut vähän sutta muistuttava lemmikkikoira, joku asiantuntijakin tunnisti sudeksi kunnes koiran omistaja tuli itse julkisuuteen ja sanoi että koirahan se. Olisiko taas ollut tällainen.
Olen lapsesta asti liikkunut metsissä joissa susia liikkuu, ei ole koskaan pelottanut.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sittenhän helsingissä liikkui "susi" joka olikin jonkun karannut vähän sutta muistuttava lemmikkikoira, joku asiantuntijakin tunnisti sudeksi kunnes koiran omistaja tuli itse julkisuuteen ja sanoi että koirahan se. Olisiko taas ollut tällainen.
Kyllä Helsingissä on susia tasaisin väliajoin ja kun jäävät auton alle, niin ne voidaan tunnistaa sudeksi. Ahmakin on täällä nähty. Helsingissä on paljon ruokaa pedoille, mutta liikenne käy lopulta niiden kohtaloksi.
Kaikki huuhkajatkin ovat hävinneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt auton alle. 😥
Onko nyt siis taas turvallista liikkua?
Mielenkiintoinen kysymys...
En menisi jeskuspuistoon pimeällä muutenkaan. Eihän siellä näe pakoitellen eteensä.
Uskallan, en tosin liiku siellä pimeällä. Sutta en osaa pelätä, karhua kyllä, mutta niitä ei onneksi ole täällä vielä nähty…