Miten teille on tehty ohareita?
Siis tapailemanne ihminen ei jostain syystä halunnutkaan enää tapailla. Peruiko tapaamiset fiksusti? Jättikö vain tylysti tulematta/ilmoittamatta? Tekosyitä?
Kommentit (8)
Oho, ap taisi tarkoittaa romanttisia suhteita. :D t.ap
Tullu viestiä tuntien päästä sovitusta, että on nukkunu. Ei kai kukaan nuku vaik keskellä päivää jos sovittu tapaaminen..... Saadaan syy siis mun niskoille kun en ymmärtänyt että nukkunu 16 tuntia yhtäsoittoa ja ei kellot auttanu tai mikään....
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:31"]Oho, ap taisi tarkoittaa romanttisia suhteita. :D t.ap
[/quote]
Ei sillä väliä :)
Sovin joskus teininä treffit chatissa tapaamani tyypin kanssa päivällä kaupungille. Eipä tullut.
Just näitä perus, että olen sopinut miehen kanssa tapaamisen ja mitään ei kuulunut sen jälkeen. Pahin oli, kun olin seurustellut miehen kanssa jo puolivuotta ja minun piti mennä hänen luo, mutta tunti ennen lähtöä alkoi tulemaan jotain ihme tekosyitä, että "katsotaan tunnin päästä, ilmoittelen", ei ilmoitellut 5 tunninkaan päästä ja kysyin mikä on, niin ei kuulemma halunnut enää jatkaa suhdetta... Että semmoisia.
Jätetty vain vastaamatta. Nuorempana ja naiivina halusin silti nähdä, koska miehet vastasivat myöhemmin ja esittivät 'uskottavia' syitä vastaamattomuudelle. Nykyisin on politiikkana, että kerrasta oharista poikki, tosin eipä nyt ole enää aikoihin sellaista onneksi tapahtunut.
Oltiin sovittu näkevämme lauantaina. Perjantai-iltana olin menossa kotiin kavereiden luota, ja törmäsin tähän tyyppiin kaupungilla. Juteltiin vähän, otin puheeksi lauantaisen ja tämä sanoo vilpittömän kuuloisesti, että odottaa innolla. Seuraavana päivänä käyn suihkussa, laittaudun valmiiksi ja olen innoissani tapaamisesta. Mitään soittoa ei kuulu, vaikka niin oltiin sovittu. Soitan sille. Vastaa vähän nihkeän kuuloisesti. Tarjoan vahingossa tekosyynkin valmiiksi: "Onks sulla pahakin krapula?". Joo, kuulemma oli. Heti sen jälkeen kun olin itse sen maininnut. Puhuttiin uudesta tapaamisesta, jota ei koskaan tullut.
En ikinä saanut tietää mikä tarkalleen ottaen mätti, mutta parempi ehkä näin. Olin parikymppinen ja aivan liian sinisilmäinen. Ikävä puoli oli se, että jouduin vielä yliopistolla sitä näkemään tämän jälkeen. Tietenkin teeskentelin kuin en olisi nähnytkään.
Yksi kaveri jätti tulematta. Kun koitin soitella, ei vastannut. Myöhemmin kertoi, että oli sairastunut kuumeeseen ja nukkunut. Vähän ärsytti ja tuntui välinpitämättömältä, kun ei viitsinyt ollenkaan ilmoittaa. Myöhemmin olin kuitenkin hänen häissään ym. Eli ei katkennut välit.