Luitteko Hesarin juttua Hairstoresta? Vieläkö aiotte käydä siellä?
Onneksi en ole ikinä jalallani astunut moiseen paikkaan!
Ihmettelen, miten joku siellä käy. Ja ostaa niitä tuotteita! Ihan surkeita!
Ne putelitkinhan pääsi vähän aikaa sitten uutisiin, kun lakkapurkki räjähti!
Kommentit (139)
Tuollaista toimintaa ei voi sallia!!!!
Levittäkää sanaa!
Ilmeisesti sensuroivat ja kiistävät kaiken!
Luin jostain et jotain seksuaalista ahdistelua myös ois ollut? Onko kellään tietoa??
Vierailija:
Luin jostain et jotain seksuaalista ahdistelua myös ois ollut? Onko kellään tietoa??
Ja onneks en oo ikinä ostanu liikkeestä mitään ENKÄ tule vastedes ostamaankaan! Huh mitä toimintaa! Törkeetä!!!
Kun rupee työt loppumaan työntekijöiltä niin kyllä ne varmaan alkaa siinä vihdoin johtajat " heräämään" . Toivottavasti koko firma menee nurin niin REHELLISILLE FIRMOILLE TULEE RUTKASTI LISÄÄ ASIAKKAITA! =)
Suomi24, maailmanmenoa sivuilta kyseinen juttu poistettiin!!!!!!!
Minkähän uhkauksen Nenonen niille antoi???
Ollaan sitkeitä ja pidetään keskustelua tästä aiheesta yllä!!!!
Hairstoressa aion käydä vastedeskin, sieltä saa edullisesti hyviä hiustenhoitotuotteita.
Hyvä että toivat totuuden julki!!
Ja siis uskomatonta... onko tosiaan suomi24:Selta poistettu aiheeseen liitttyvät kirjoitukset???
Molemmissa paikoissa olen kerran hiukseni värjäyttänyt ja leikkauttanut jam tuotteita olen sieltä joskus ostanut. En aio enää asioida ko. puljussa.
Vastaavia tapauksia on varmasti suomenmaassa muitakin - nyt kaikki julkisuuteen!
Nettisivujen sensurointiyritykset on kyllä säälittäviä. Aika reppana taitaa olla se Nenonen kumppaneineen. Koko netinkö aikoo pysäyttää?
Missä se siellä oli ja mitä siinä sanottiin, ehtikö joku lukea?
Tietääköhän hän mihin pisti itsensä?
HYVÄ ME!
pidetään keskustelua yllä!
Ehtiikö joku laittaa sinne aloituksen, mulla palaa kohta ruoat hellalle... ;)
Vierailija:
toimintaa ja manipuloivat uudet työntekijät hetkellisesti, kunnes silmät aukeaa. Tyyli on se että ensin kehutaan ja imarrellaan ja haukutaan kaikki muut seläntakana ja sitten puukotetaan selkään.
Saavat ns. keskijohtoon aivopestyjä ihmisiä jotka huomaavat joutuneensa kieroilun ja epäreiluuden keskelle.
Minulla ei ole koko CenCeistä yhtään positiivista kommenttia antaa. Onneksi tajusin lähteä, jos olisin jäänyt niin varmasti olisi aiheuttanut vielä pahempaa henkistä väkivaltaa. Itkien aamulla menin töihin.
Yhdelle tytölle joka tuli raskaaksi, lähetteli kirjeitä missä uhkaili tyttöä sanomaan itsensä irti ettei joutuisi maksamaan äitiyspäivä rahoja.
Pakko sanoa..
Nuo kirjeet ovat vielä mahdoillisesti olemassa???
Kiikuttakaa ne eteenpäin...
VAIKKA KUINKA ASIAA KATSOO, ON FIRMASSA MYÖS TYYTYVÄISIÄ TYÖNTEKIJÖITÄ. JULKISUUTEEN TULI VAI NE KAIKISTA KIUKKUISIMMAT JA NEGATIIVISIMMAT. JOKA FIRMASSA ONGELMANSA.
JA TUOTTEET ON TAKUU VARMASTÍ HYVIÄ. TOKI JOUKOSSA SPOTTIERIÄ, JOITA EI AINA SAATAVILLA, MUTTA SILLÄHÄN NIITÄ PAKETTEJA EDULLISESTI VOI MYYDÄ.
ja tästä lähtien EN TODELLAKAAN astu varpaallanikaan koko paikkaan!
Olen itsekin ollut nuorempana samaan tapaan hyväksikäytetty työntekijä eräässä perheyrityksessä - aivan eri alalla tosin, ja ymmärrän todella hyvin noita työntekijöiden fiiliksiä. Ei sitä vaan ole niin helppo lähteä, kun ei ole mitään kokemusta REHELLISESTÄ työnantajasta.
Taidan koettaa poistaa nimeni Hairstoren asiakasrekisteristä hetimiten.