Mies kikuttelee kun en kuulemma päästä häntä mihinkään
Mies valittaa kokoajan että ei saa ikinä käydä missään. En ole koskaan kieltänyt häntä menemästä minnekkään. Päinvastoin, monesti oikein patistan häntä kavereiden kanssa kaljalle yms, mutta eipä tuo mene. Kaiken huipuksi vielä aina sanoo kavereilleen että minä kiellän häntä menemästä.
Nyt mies on ollut pari viikkoa lomalla. Mököttää vain sohvalla ja juo kaljaa. Vituttaa kuulemma kun hän ei pääse lomalla mihinkään. Voi jestas, menisi hyvä ihminen jonnekin eikä vain kuluttaisi sohvaa ja tyhjentäisi lähikaupan kaljahyllyä.
Miten ihmeessä tuon saa loppumaan?
Kaiken huippu oli eilen illalla kun miehen kaveri laittoi viestiä että enkö voisi vähän löysätä liekaa ja päästää miehen muutamalle kaljalle. Sanoin miehen kaverille miten asia on, mutta eipä tuo tuntunut uskovan.
Kommentit (3)
Mä en koskaan ole tajunnut tuollaisia miehiä. Asia voi olla joku muukin, mutta pointti on se, että akka on milloin mitäkin, mitä ei edes oikeasti ole. Haluaisiko ap:n miehen kaltaiset tyypit, että heillä olisi oikeasti pirttihirmu nainen ja saisivat olla tossun alla?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:33"]Mä en koskaan ole tajunnut tuollaisia miehiä. Asia voi olla joku muukin, mutta pointti on se, että akka on milloin mitäkin, mitä ei edes oikeasti ole. Haluaisiko ap:n miehen kaltaiset tyypit, että heillä olisi oikeasti pirttihirmu nainen ja saisivat olla tossun alla?[/quote]
Sama :D Ihan selvästi ap:n mies haluaa jonkun pirttihirmun kyttäämään ja komentelemaan.
Otsikossa typo, pitäisi lukea että kiukuttelee. ap