biksut rintavalle
Mistä löydätte?semmoset normi kolmiobiksut esim.ostin yhdet mutta eihän ne peittäny tissejä ollenkaan,melkosen rivo näky..ne oli isoimmat mitä cubus myi.kaikki ketjuliikkeet on poissuljettu..
Kommentit (15)
Jeah beibe! Mä voin hanskaa sun daisarii, sä voit hanskaa mun melaa, me olaan tiimi!! me ollaan tiimi!!
Miten lindexillä menee koot?siis numeroina vai kirjaimina biksuissa?
Alusvaateliikkeestä. Sieltä saa bikinejä rintsikkamitoituksella. Myös netistä saa, googlaa esim bravissimo ja figleaves. Ovat englantilaisia nettikauppoja, samat merkit mitä suomessa myydään alusvaateliikkeissä ovat halvempia sieltä tilattuina.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:11"]Miten lindexillä menee koot?siis numeroina vai kirjaimina biksuissa?
[/quote]
Käy kattoos
Minulla on varmasti isommat tissit.
T. Pipsa
Auuuu!!! Huba huba!!! Lääh lääh! Dojoing!!! Ravi ravi!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:17"]
Auuuu!!! Huba huba!!! Lääh lääh! Dojoing!!! Ravi ravi!
[/quote]
Lääkkeet. Nyt.
Noi liikkeet tuntuu myyvän tommosia kaarituellisia malleja.täytyy varmaan ite väsätä tarpeeks isot kolmiot tissien peitoks.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:07"]Mistä löydätte?semmoset normi kolmiobiksut esim.ostin yhdet mutta eihän ne peittäny tissejä ollenkaan,melkosen rivo näky..ne oli isoimmat mitä cubus myi.kaikki ketjuliikkeet on poissuljettu..
[/quote]
Voisin lähteä "makutuomariksi"ostamaan ja sovittamaan biksuja.
T.tissimies
En osaa kuvia laitella.voiku osais virkata,semmoset ois kivat ja sais oikeen kokoset.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:06"]
En osaa kuvia laitella.voiku osais virkata,semmoset ois kivat ja sais oikeen kokoset.
[/quote]Yritin viime kesänä, mutta mun koolla ja mallilla ne lähinnä hautautuu rintojen alle, vaikka virkkasin alareunaan ylimääräistä. Lisäksi olkaimiin tarvitsisi jotain tosi jämäkkää nauhaa. T.Nainen D90
Mun kädet! Uuu beibe!!