Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko pikkuhousunsuojaa hävetä?

Vierailija
09.07.2015 |

Aina ei ole valmistautunut tilaisuuteen, ja pikkuhousuissa on suoja.

Suoja ei ole pelkästään sitä varten, jos sattuisi vahingossa lirahtamaan housuun, mitä harvemmin itselläni tapahtuu, vaan pitää muutenkin paikan raikkaampana ja olon varmempana. Jos vaikka kiihottuu, saisi olla sitten pikkuhousut ja joskus päälyhousutkin märkänä asioilla..tai missä sitten onkaan, jos ei olisi suojaa housussa.

Jos ajautuu tilanteeseen, jossa harrastetaan seksiä, eikä ole ollut mahdollisuutta käydä esim. wc:ssä sitä ennen pääsemässä eroon siteestään, niin voiko siteen antaa olla paikoillaan housuissa (kun mies kaivelee niitä), vai olisiko parempi nykäistä se miehen läsnäollessa mahdollisimman huomaamattomasti laukkuun, vaikka kyllähän se mies huomaa mitä siinä tapahtuu. Ja kyse tässä ihan normaalin hygienian omaamasta naisesta, joka vaihtaa siteen päivittäin/useamman kerran päivässä.

Mulla on jäänyt se joskus housuun, joskus olen nykäissyt sen pois miehen vieressä. Voiko se side olla jotenkin ällöttävä siellä housussa? Pitäisikö ottaa aina pois? Vähän nolottaa sen kanssa, onko ihan ymmärrettävää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sehän on itsestään ja hygieniastaan välttävän merkki

Vierailija
2/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side EI ole sama kuin pikkis. Yhteistä molemmille on se, että hiostaa paikkoja ja estää normaalia ilman vaihtumista. Eli paikat alkavat haista. Itselläni ei todellakaan saa mitään freshin raikasta oloa aikaan vaan hautuneen ja muhineen olon. Yh. Sanomattakin selvää, että en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen osaa haistaa tilanteet ja käy ajoissa alapesulla ja pissalla ja pesee kädet. Mutta koska olet vielä niin nuori että nolostelet vielä aikasi.

Vierailija
4/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:30"]

Side EI ole sama kuin pikkis. Yhteistä molemmille on se, että hiostaa paikkoja ja estää normaalia ilman vaihtumista. Eli paikat alkavat haista. Itselläni ei todellakaan saa mitään freshin raikasta oloa aikaan vaan hautuneen ja muhineen olon. Yh. Sanomattakin selvää, että en käytä.

[/quote]

Mulla ihan sama! Pysyyhän ne pikkarit puhtaampina, eli jos aikoo käyttää kaksi päivää samoja,  niin sitten jollain tavalla ymmärrän. Mutta muuten kyllä saa mulla paikat hikoamaan, kutiamaan ja haisemaan.

Vierailija
5/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein oon miettiny ihan samaa mitä mies ajattelee jos tilanne johtaa seksiin ja huomaa märän pikkuhousunsuojan pöksyissä riisuuntuessa.

Vierailija
6/6 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:40"]

Usein oon miettiny ihan samaa mitä mies ajattelee jos tilanne johtaa seksiin ja huomaa märän pikkuhousunsuojan pöksyissä riisuuntuessa.

[/quote]

No problem (siinä vaiheessa ainoa etenemiseste on se, jos sieltä pikkuhousuista löytyykin penis)  t. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi