Te jotka elätte sotkun keskellä
ette hallitse elämäänne! Lisäksi traumatisoitte lapsenne, kun ei kotiin kehtaa ikinä kavereita pyytää. Tämänkin pslsta-ajan olisit voinut käyttää viisaammin.
Kommentit (44)
Voisin siivota, mutta kenen takia? Ei mulla epähygieenistä ole, mutta kamat on vähän siellä sun täällä.. ei se mua haittaa ja ketään muulla täällä mun asunnossa ei käy. Jos harvoin käy niin ehdin kyllä päivällä siivota sen verran.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:25"]Minä en rupea viisihenkisen perheen jätöksiä yksin siivoamaan, enää. Hukkukoon vaikka sotkuihinsa. Hallitsen tällä päätöksellä omaa elämääni. [/quote] Hyi kuulostat ihan serkkujeni äidiltä, ja heistä(heidän elinoloistaan) on tehty lasu.. Eri asia jos huushollissasi asustelee 5 aikuista, mutta lasten jäljet on asia erikseen. Joko vanhemmat siivoaa tai ohjeistavat lapsia siivoamaan! Älä kasvata sikoja! [/quote] Ei kyllä oman havaintoni mukaan läävässä asuneet lapset muuttuvat aikuisina yllätysyllätys supersiisteiksi! Suorastaan neuroottisen siisteiksi.
[/quote]
Allekirjoitan havaintosi. t. Sotkuisesta lapsuudenkodista lähtöisin, aikuisena neuroottinen himosiivooja.
Itseasiassa nyt kun ap on yhä täällä niin haluaisin saada jotain vertaistukea. Miten pääset yli siitä häpeän tunteesta? Mulla on se yhä, enkä voi kotipaikkakunnalla ollessa kutsua kavereita kylään jotka yhä asuu siellä. Vanhemmat naurahtelee ja mitätöi ahdistukseni. Kuulemma ne kaverit jotka ei kestä sotkua ei ole kunnon kavereita jne. Mutta se heidän sotkun taso oli aivan järkyttävä. Mä en ymmärrä sitä itsekkyyttä mikä heissä on. Ja ne ongelmat ei kyllä siihen sotkuun jää. Meillä ainakin koko perhe on dysfunctional..
Usein nämä läävässä lapsiaan kasvattavat ovat myös niitä jotka jättävät laskunsa maksamatta.