Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka valitat että suomalaiset on tylyjä

Vierailija
09.07.2015 |

Nyt katse peiliin. Oletko itse kiva ja iloinen ihminen? Yleensä ystävällisyyttä saa muilta olemalla sellainen ensin itse. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:05"]Entäs jos vastaantulija vaan haukkuu sinut vaikka kuinka hymyilet ystävällisesti? 
[/quote]

Mahdotonta, ei suomalaiset puhu vieraille ihmisille, paitsi humalassa tai saunassa.

Vierailija
22/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:05"]Entäs jos vastaantulija vaan haukkuu sinut vaikka kuinka hymyilet ystävällisesti?  [/quote] Mahdotonta, ei suomalaiset puhu vieraille ihmisille, paitsi humalassa tai saunassa.

[/quote]

Näin on, känni tai mt-ongelma on syy, jos tuntematon yleensä alkaa ollenkaan puhua. Tai joku tosi yksinäinen mummo saattaa joskus haastella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:00"]Niekerit ne vasta tylyjä on tunkee sormen tuntemattomien peppuun.
[/quote]
M[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:00"]Niekerit ne vasta tylyjä on tunkee sormen tuntemattomien peppuun.
[/quote]
Se on vaan paikallinen tapa tervehtiä naista. Olivat niin iloisia että ihan nauratti.

Vierailija
24/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi nyt on tota ei haluttujen ominaisuuksien ulkoistamisen psykologiaa; Sanon että muut ovat tylyjä niin tunnen itseni sitten vähemmän tylyksi. 

Suomalaisten tulisi oppia että tällainen omiin muroihin kuseminen ei kuitenkaan auta koko kansaa. Sen sijaan voitaisiin yleisemmin lietsoa näitä ei toivottuja ominaisuuksia joidenkin muiden kansalaisuuksien edustajien tavaramerkeiksi; Itävaltalaiset on tylyjä, ruotsalaiset on ylimielisiä, englantilaiset on rumia, kreikkalaiset on tyhmiä, jne jne 

Ruotsillehan Suomi on ollut tällainen huonojen ominaisuuksien sylkykuppi kautta aikain; Tyyliin "ei olla juntteja koska suomalaiset on juntteja, ei olla juoppoja koska suomalaiset on juoppoja" jne jne..

Vierailija
25/25 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:03"]

Ap vaan ihmettelee, että miten on saanut hyvää palvelua haukutuista paikoista. Epäilen, että oma käytös on suurin tekijä. On niitä kestohapannaamoja, mutta yleensä ne ovat niitä, jotka valittavat muiden hapanaamaisuudesta, eivät vain itse huomaa sitä. 

[/quote]

Tai sitten toinen vaihtoehto: et edes tiedä mitä hyvä palvelu on.

Itse saan hyvää palvelua ja ystävällistä kohtelua Pariisissa, koska olen kohtelias ja ystävällinen itse. Suomessa saan neutraalia palvelua, joka ei ole varsinaisesti huonoa mutta ei juuri muutakaan. Neutraalisti käyttäytyvät ystäväni saavat tylyä palvelua ja tylysti käyttäytyvä äitini aivan hirveää palvelua. Johtopäätös: suomalaiset ovat tylyjä.